Suzuki prezentuje motocyklowe nowości na 2017

Suzuki prezentuje motocyklowe nowości na 2017
Podczas salonu motocyklowego Intermot oraz zakończonych niedawno targów w Mediolanie Suzuki zaprezentowało swoje motocyklowe nowości na sezon 2017.

Podczas Międzynarodowych Targów Motocykli i Skuterów Intermot 2016 w niemieckiej Kolonii Suzuki zaprezentowało  szóstą generację flagowych supersportów GSR-R1000 i GSX-R1000R, które zostały przekonstruowane w oparciu o rozwiązania zaczerpnięte z MotoGP, a także najmniejszą wersję motocykla z tej rodziny - GSX-R125. Do gamy serii GSX-S dołączy wersja o pojemności 750 cm3, czyli GSX-S750. Sezon 2017 przyniesie również nowe motocykle serii V-Strom: V-Strom 1000, V-Strom 1000XT oraz V-Strom 650 i V-Strom 650XT.

Suzuki GSX-R1000
fot. Suzuki
Suzuki GSX-R1000

Niedawno, podczas EICMA, czyli salonu motocyklowego w Mediolanie, zaprezentowano kolejne cztery modele, które również dołączą do gamy w sezonie 2017: Burgman 400, GSX-S125, GSX250R, V-Strom 250.

Jakie zmiany lub nowinki pojawiły się w poszczególnych modelach?

Suzuki GSX-R125 -  ABS jako wyposażenie standardowe, bezkluczykowe uruchamianie silnika, system łatwego rozruchu i sportowa stylizacja karoserii.

Suzuki GSX-R125
fot. Suzuki
Suzuki GSX-R125

Suzuki GSX-S750 - przejął cechy swojej motocyklowej serii, jak stylizacja „przyczajonej bestii”, trójpoziomowa kontrola trakcji i promieniowo montowane przednie zaciski hamulcowe. Motocykl jest wyposażony w przednie i tylne ażurowe tarcze hamulcowe o obrysie falistym oraz kierownicę o zmiennym przekroju. Motocykl otrzymał w standardzie wspomaganie pracy na niskich obrotach i system łatwego rozruchu; wprowadzono też wariant z  systemem ABS. Czterocylindrowy silnik o pojemności 749 cm3 pochodzący z modelu GSX-R750 ma zapewniać charakterystykę odpowiednią do jazdy po drogach publicznych.

Suzuki GSX-S750
fot. Suzuki
Suzuki GSX-S750

Suzuki V-Strom 1000 i Suzuki V-Strom 1000XT - oba motocykle spełniają normy czystości spalin Euro4 (w specyfikacji europejskiej), utrzymując charakterystyki silnika V-Twin 1037 cm3. V-Strom ma teraz charakter wywodzący się z modelu DR750S z 1988 roku. Podwyższono komfort kierowcy, stosując osłony dłoni i osłony dolne silnika jako wyposażenie standardowe, a długość szyby o regulowanej wysokości i kącie pochylenia zwiększono o 49 mm. Wzbogacono wyposażenie o rozwiązania takie jak system Motion Track Brake, który umożliwia systemowi ABS interweniowanie także wtedy, gdy pojazd jest przechylony na jedną ze stron, i automatycznie aplikuje hamulec tylny w celu stabilizacji pojazdu, gdy ciśnienie w obwodzie przedniego hamulca wzrasta do określonego poziomu. Dodano wspomaganie pracy na niskich obrotach i system łatwego rozruchu. V-Strom w wersji 1000XT otrzymał szprychowe koła. Motocykl jest też wyposażony standardowo w kierownicę o zmiennym przekroju.

Suzuki DL1000
fot. Suzuki
Suzuki DL1000

Suzuki V-Strom 650 (na zdjęciu otwierającym) i Suzuki V-Strom 650XT - zastosowano w nich silnik V-Twin o pojemności skokowej 645 cm3, który dzielą z modelem SV650. V-Strom 650 ma cechy wspólne z V-Strom 1000, tj. projekt stylizacji, system kontroli trakcji, wspomaganie ruszania przy na niskich obrotach i system łatwego rozruchu.V-Strom 650XT wyróżnia się szprychowymi kołami i otrzymał także w wyposażeniu standardowym osłony dłoni kierowcy.

Suzuki DL650
fot. Suzuki
Suzuki DL650

Suzuki Burgman 400 - zyskał węższe, bardziej sportowe nadwozie. Zarówno przednie, podwójne światła jak i tylne zostały wykonane w technologii LED. Masa własna skutera została obniżona. Schowek pod kanapą o pojemności 42 litrów z pewnością pomieści najpotrzebniejsze przedmioty.

Suzuki Burgman
fot. Suzuki
Suzuki Burgman


Suzuki GSX-S125 - został wyposażony w ten sam silnik, co GSX-R125. System łatwego rozruchu pozwala na uruchomienie silnika jednym naciśnięciem przycisku, a system ABS dba o bezpieczeństwo kierowcy i maszyny.
Suzuki GSX-S125
fot. Suzuki
Suzuki GSX-S125


Suzuki GSX250R - obniżono straty tarcia i poprawiono efektywność zużycia paliwa.
Suzuki GSX250R
fot. Suzuki
Suzuki GSX250R

Suzuki V-Strom 250 - projekt przedniej lampy nawiązuje do wyglądu znanego motocykla DR BIG.

Suzuki DL250
Suzuki
Suzuki DL250

Konwersacje Facebook
Dołącz do dyskusji
Informujemy, że wszystkie komentarze są monitorowane przez administratorów strony i mogą być usunięte jeżeli obrażają osoby lub zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby, zawierają wulgaryzmy, treści pornograficzne, propagują alkohol, narkotyki, obrażają inne narodowości, religie, rasy ludzkie, przyczyniają się do łamania praw autorskich, czy w jakikolwiek inny sposób naruszają prawo. Nadużycia będą zgłaszane do właściwego dostawcy.