Subaru Impreza WRC

Zespół lata świetności ma już za sobą, jednak kibice nigdy nie zapomną granatowych rajdówek mknących po odcinkach specjalnych...

Fot. SWRT

Silnik:

4-cylindrowy, przeciwsobny (boxer), turbodoładowany, pojemność 1994 cm3, umieszczony z przodu-wzdłużnie

Maksymalna moc: 300 KM przy 5500 obrotów/minutę

Maksymalny moment: 590 Nm przy 4000 obrotów/minutę

Wtrysk Sti, wielopunktowy

Turbosprężarka IHI

Dwa wałki rozrządu w każdej głowicy

Przeniesienie napędu:

Sprzęgło AP węglowe,

6-biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów Prodrive

Hamulce:

AP, tarczowe, wentylowane, chłodzone wodą (w specyfikacji asfaltowej)

Asfalt: 366 mm (przód) 304 mm (tył)

Szuter: 304 (przód i tył)

Hamulec ręczny – hydrauliczny

Zawieszenie:

SWRT – MacPherson,

Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie

Koła:

– asfalt 8×18 cali

– szuter 7×15 cali

Wymiary:

długość: 4415 mm

szerokość: 1800 mm

masa: minimum 1230 kg

rozstaw osi: 2635 mm

 

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze