Sprzedam Kawasaki ER500

Sprzedaję Kawasaki ER500 z gmolami ochronnymi. Idealny dla początkujących! Tanio.

Sprzedam KAWASAKI ER 500, 2001 r.prod., niewielki przebieg, auto alarm, kolor srebrny. Użytkowany przez kobietę. Cena 6700 do negocjacji.

Na zdjeciu widoczne zarysowania na baku.
Na niebiesko zaznaczyłam orurowanie, które dla początkującego motocyklisty moze być przydatne.

Motocykl do obejrzenia w Płocku.
Tel. 608-795-436
Email: milenka7@interia.pl

Najnowsze

Włoskie święto motocyklistek

Co roku we Włoszech wielbicielki wyścigów motocyklowych, ale też relaksacyjnej jazdy na dwóch kółkach spotykają się, aby dzielić się swoją pasją, wymieniać doświadczenia i rozwijać swoje umiejętności. Wydarzenie zaplanowano podczas Mistrzostw Włoch, w których uczestniczy jedyna Polka, Monika Jaworska.

fot. motocykliste.net

W sercu Umbrii, na torze Magione we Włoszech,
w dniach 18 – 19 lipca odbędzie się druga runda 6. edycji Kobiecych Mistrzostw Włoch w wyścigach motocyklowych z udziałem jedynej Polki – Moniki Jaworskiej. Zawody organizowane są co roku na najważniejszych włoskich torach. W grupie uznanych zawodniczek na starcie staną tym razem także dwie nowicjuszki – Luisa Trucco i zaledwie 17-letnia Laura Pianes oraz trzy weteranki: Cinzia Nuti,  Arianna Venturi i Giulia Nicoletti.

Runda zawodów będzie także częścią organizowanego po raz 9. dorocznego Spotkania Motocyklistek. Uświetnione przejazdami na torze, odbywającymi się pod nadzorem instruktorów warsztatami i różnego rodzaju zabawami święto, adresowane jest nie tylko do zagorzałych motocyklistek, ale również tych, które dopiero odkrywają swoją pasję i chcą doskonalić umiejętności oraz poprawiać bezpieczeństwo jazdy na dwóch kółkach.

fot. motocykliste.net
Laia Sanz – startuje w Trialu 
fot. motocykliste.net

Organizatorzy zapraszają panie już posiadające własny motocykl lub jeszcze zastanawiające się nad jego kupnem, mające ochotę zostać „testerkami” lub dziennikarkami zajmującymi się motosportem. Uczestniczki będą mogły zobaczyć jak wygląda świat wyścigów motocyklowych z bliska. Podczas lekcji teorii wielbicielki tej dyscypliny dowiedzą się jak poprawnie przejechać tor i jakie warunki trzeba spełnić, aby wystartować w wyścigach.

Niewątpliwą atrakcją będzie możliwość poznania zeszłorocznej Mistrzyni klasy Superstock 600 i liderki tegorocznych mistrzostw Alessii Polita (której depcze po pietach nasza Monika Jaworska) oraz Mistrzyni Europy z 2006 roku Chiary Valentini. Wszystko oczywiście w atmosferze relaksu i wspólnej zabawy (loterie) jak na Włochy przystało.

Bogatą relację z tego wyjątkowego wydarzenia zamieści jedynie www.motocaina.pl/moto

Najnowsze

Rossi z Yamahy do Ferrari

A dlaczego nie? Tym zaczepnym pytaniem zareagował Valentino Rossi na plotki dotyczące jego ewentualnego startu w Formule 1 od sezonu 2011.

Rossi z teamem Ferrari
fot. Ferrari

Spekulacje na temat tego, co postanowi zrobić ze swoją karierą wielokrotny motocyklowy Mistrz Świata Valentino Rossi zaczęły się już dość dawno.  Ten sympatyczny Włoch wygrywa wszystko co możliwe w wyścigach motocyklowych – od najmniejszych klas pojemnościowych po MotoGP – kilkakrotnie już testował w Maranello bolid Formuły 1.

Ostatnio Valentino potwierdził, że zamiana dwóch na cztery kółka jest możliwa począwszy od sezonu 2011, kiedy to kończy się jego kontrakt z Yamahą. Informacje krążące na ten temat w świecie sportów motorowych związane są podobno z faktem rozważania przez Ferrari możliwości wystawienia w mistrzostwach Formuły 1 trzech samochodów.

Pytanie tylko, czy Ferrari byłoby skłonne zainwestować w początek kariery, skądinąd wielkiego mistrza rozpoczynającego karierę w F1 w wieku 32 lat?

Najnowsze

Nowa marka niebanalnych motocykli

Spełnienie chłopięcych marzeń i połączenie włoskich linii sportowych motocykli ze stylistyką klasycznych chopperów. Niemożliwe? Dwa biura projektowe z Wielkiej Brytanii przedstawiły cztery linie takich motocykli. Odrobina fantazji z nutką sentymentu.

Peashooter
fot. Mac Motorcycles

Mac Motorcycles to najnowszy projekt dwóch brytyjskich studiów projektowych Ellis Pritt i Xenephya. W wyniku 9-miesięcznej sumiennej pracy zespołu konstruktorów stworzono, a następnie ręcznie zbudowano cztery niezwykłe modele motocykli.

Wszystkie wyposażono w tego samego rodzaju silnik o pojemności 500 cm3. Projektanci określają swoje dzieło jako połączenie stylistyki włoskich motocykli z chopperami. Te cztery linie konceptów nazwano Spud, Peashooter, Ruby i Poarer. Kilkaset egzemplarzy spośród nich czeka już na kolejne etapy: wprowadzenia na rynek i dalszego rozwoju w zależności od zapotrzebowania.

Mac Motorcycles napędza jednostka znana z motocykli Buell.

Więcej: http://www.mac-motorcycles.com/

 

Najnowsze

Karolina w Oschersleben czwarta!

Karolina Lampel-Czapka wyrównała w Oschersleben swoje najlepsze miejsce w DMV Tourenwagen Challenge. Podobnie jak w ubiegłym roku w Hockenheim, ustronianka zajęła czwartą lokatę w drugim wyścigu, w pierwszym dojechała do mety jako piąta.

W sumie to najbardziej udany weekend Karoliny w mocno obsadzonej serii, organizowanej przez firmę UHSport. W czwartej rundzie Challenge’u – Preis der Stadt Magdeburg startowało 37 kierowców z Niemiec, Polski, Czech, Szwecji, Danii i  Szwajcarii. W klasie 9, zespół Katrex Karolina Autosport wystawił Renault Megane Trophy dla Karoliny Lampel-Czapki i Krzysztofa Spyry. Jedyna startująca kobieta, w kwalifikacjach Karolina dwukrotnie okazała się najszybsza w klasie, w generalce wywalczając 8 i 6 pole startowe. W przedpołudniowym półgodzinnym wyścigu, biało-czerwone Megane oznaczone numerem 50 przebiło się na piąte miejsce, a po południu Karolina była czwarta. Dwa razy zdecydowanie wygrała klasę 9. 

Karolina w swoim Megane na torze w Oschersleben
fot. Grzegorz Kozera

To był bardzo udany wyjazd – powiedziała Karolina. – Zastanawialiśmy się czy jechać do Oschersleben, ale w końcu zamiłowanie do wyścigów przyciągnęło nas na ten piękny tor. W mistrzostwach Polski mamy tak dużą przerwę, że chcieliśmy trochę pojeździć i potrenować, poczuć klimat zawodów. Oschersleben nie jest może moim ulubionym torem, ale na pewno to ulubiony tor dla Megane. Jest dosyć kręty, o kartingowej specyfice – i jedzie tam podwozie, a nie silnik. Podczas weekendu mieliśmy dziwną pogodę. Było bardzo ciepło, ale przez cały czas zdarzały się przelotne opady i panowały zmienne warunki. Tak jak na sobotniej czasówce w F1, raz było sucho, raz mokro, siąpiło i znowu wysychało. Jestem bardzo zadowolona z piątego i czwartego miejsca. W drugim wyścigu wszystkie Porsche zostały daleko w tyle. Obydwa wyścigi pojechałam na slickach, ale w drugim pod koniec zaczęło padać i zrobiło się troszeczkę niebezpiecznie. Było bardzo ślisko, ludzie mieli problemy, dużo samochodów wypadło z toru – relacjonuje Karolina.

WYŚCIG 1 (20 okrążeń)
1. Eddy Kamm (CH) Audi A4 DTM 31.13,823
2. Pierre von Mentlen (CH) SRM V8 +17,733
3. Albert Kierdorf (D) Porsche 997 GT3 RSR +19,227
4. Dirk Riebensahm (D) Dodge Viper +43,027
5. Karolina Lampel-Czapka (PL) Renault Megane Trophy +1.18,538
6. Martin Dechent (D) Porsche 997 GT3 Cup +1.28,044
21. Krzysztof Spyra (PL) Renault Megane Trophy -1 okr.

WYŚCIG 2 (19 okrążeń)
1. Eddy Kamm (CH) Audi A4 DTM 30.29,234
2. Pierre von Mentlen (CH) SRM V8 +28,185
3. Dirk Riebensahm (D) Dodge Viper +28,210
4. Karolina Lampel-Czapka (PL) Renault Megane Trophy +1.10,471
5. Martin Dechent (D) Porsche 997 GT3 Cup +1.32,373
6. Toni Ring (S) Ferrari 430 Challenge +1.37,195 

Najnowsze