Sportowe… obuwie Porsche?
Z okazji Cyber Monday - Cyber Poniedziałku, czyli pierwszego poniedziałku po Święcie Dziękczynienia, który słynie z licznych wyprzedaży i promocji oferowanych przez sklepy internetowe, Porsche Design wypuściło nowy model butów.
A są to buty nie byle jakie – oprócz słynnej marki, wyrózniają się przede wszystkim ceną, która wynosi 500 dolarów, czyli – bagatela – 1685 złotych!
Obuwie przeznaczone jest do biegania, więc ma węglową podeszwę z funkcją amortyzującą „Bounce”. Producent reklamuje buty jako aktywnie reagujące na ruchy całej nogi oraz dopasowujące się do stopy niczym rękawiczka do dłoni.
Można powiedzieć, że Porsche dopasowało się do wymagań sportowców, choć bardziej profesjonalną opinię wyda osoba, która będzie miała okazję zrobić w tej parze butów parę rundek. Tymczasem wygląd obuwia przyciąga wzrok, podobnie jak większość produktów z fabryki tego producenta. Pytanie, które należy sobie zadać brzmi, czy ten produkt jest wart swojej ceny?
Najnowsze
-
Znaki C-5 oraz D-3 wyglądają prawie identycznie, ale kierowca nie może ich pomylić
Kierowca mijając znak drogowy ma zwykle sekundę, najwyżej dwie, na zwrócenie na niego uwagi i zrozumienie jego znaczenia. Dlatego znaki zwykle wyraźnie się od siebie różnią, ale nie dotyczy to znaków C-5 i D-3, które są łudząco podobne, ale mają całkowicie inne znaczenie. -
Będzie nowy odcinek drogi ekspresowej S10. Znamy datę otwarcia
-
Wyrzuciła papierosa z auta, napluła na zwracających jej uwagę, a potem nasłała agresora
-
Najgorsze, co możesz usłyszeć na przeglądzie auta. Gorsze niż niezaliczenie przeglądu
-
Nowa zielona naklejka kosztuje 5 zł, a za jej brak zapłacisz 500 zł kary
Zostaw komentarz: