
Sportowe… obuwie Porsche?
Z okazji Cyber Monday - Cyber Poniedziałku, czyli pierwszego poniedziałku po Święcie Dziękczynienia, który słynie z licznych wyprzedaży i promocji oferowanych przez sklepy internetowe, Porsche Design wypuściło nowy model butów.
A są to buty nie byle jakie – oprócz słynnej marki, wyrózniają się przede wszystkim ceną, która wynosi 500 dolarów, czyli – bagatela – 1685 złotych!
Obuwie przeznaczone jest do biegania, więc ma węglową podeszwę z funkcją amortyzującą „Bounce”. Producent reklamuje buty jako aktywnie reagujące na ruchy całej nogi oraz dopasowujące się do stopy niczym rękawiczka do dłoni.
Można powiedzieć, że Porsche dopasowało się do wymagań sportowców, choć bardziej profesjonalną opinię wyda osoba, która będzie miała okazję zrobić w tej parze butów parę rundek. Tymczasem wygląd obuwia przyciąga wzrok, podobnie jak większość produktów z fabryki tego producenta. Pytanie, które należy sobie zadać brzmi, czy ten produkt jest wart swojej ceny?
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: