Specjalna edycja YZF-R 125 na 50. rocznicę World Grand Prix
Wystarczy spojrzeć na ten motocykl, by móc zakochać się od pierwszego wejrzenia. Yamaha YZF-R 125 wydana z okazji 50. rocznicy World Grand Prix kusi swoim agresywnym wyglądem. Zobaczcie, jakimi nowościami Japończycy obdarzyli ten model.
Na pierwszy rzut oka motocykl wygląda, jak gdyby był przygotowany do rywalizacji w królewskiej klasie. Nic bardziej mylnego! Sercem motocykla jest chłodzony cieczą, czterosuwowy silnik o pojemności (uwaga!) 125 cm3.
![]() |
|
fot. Yamaha
|
Z silnikiem współpracuje sześciobiegowa przekładnia, która z krótkosuwowym układem silnika umożliwia gwałtowne zwiększanie obrotów, co może zapewnić frajdę niejednemu młodemu adeptowi jazdy motocyklem.
Ponadto, warto zwrócić uwagę na obecność ramy Deltabox, która została dostosowana specjalnie dla entuzjastów jazdy sportowej – dzięki temu jeźdźcy bez problemu znajdą wygodną pozycję dla siebie. Rama natomiast jest połączona z odlewanym aluminiowym wahaczem.
![]() |
|
fot. Yamaha
|
Według informacji producenta, motocyklowi zafundowano najlepsze hamulce w swojej klasie – hamulce tarczowe o średnicy 292 milimetrów. Przedni hamulec z zaciskiem dwutłoczkowym w połączeniu z tylną tarczą 230 mm ma zapewnić płynne, kontrolowane hamowanie z dowolnej prędkości.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.


Zostaw komentarz: