Specjalna edycja YZF-R 125 na 50. rocznicę World Grand Prix
Wystarczy spojrzeć na ten motocykl, by móc zakochać się od pierwszego wejrzenia. Yamaha YZF-R 125 wydana z okazji 50. rocznicy World Grand Prix kusi swoim agresywnym wyglądem. Zobaczcie, jakimi nowościami Japończycy obdarzyli ten model.
Na pierwszy rzut oka motocykl wygląda, jak gdyby był przygotowany do rywalizacji w królewskiej klasie. Nic bardziej mylnego! Sercem motocykla jest chłodzony cieczą, czterosuwowy silnik o pojemności (uwaga!) 125 cm3.
![]() |
fot. Yamaha
|
Z silnikiem współpracuje sześciobiegowa przekładnia, która z krótkosuwowym układem silnika umożliwia gwałtowne zwiększanie obrotów, co może zapewnić frajdę niejednemu młodemu adeptowi jazdy motocyklem.
Ponadto, warto zwrócić uwagę na obecność ramy Deltabox, która została dostosowana specjalnie dla entuzjastów jazdy sportowej – dzięki temu jeźdźcy bez problemu znajdą wygodną pozycję dla siebie. Rama natomiast jest połączona z odlewanym aluminiowym wahaczem.
![]() |
fot. Yamaha
|
Według informacji producenta, motocyklowi zafundowano najlepsze hamulce w swojej klasie – hamulce tarczowe o średnicy 292 milimetrów. Przedni hamulec z zaciskiem dwutłoczkowym w połączeniu z tylną tarczą 230 mm ma zapewnić płynne, kontrolowane hamowanie z dowolnej prędkości.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: