Spartański gokart z silnikiem Ducati
Czerwony The Spartan z silnikiem Ducati szczyci się imponującymi jak na gokart osiągami.
Lekka, sportowa konstrukcja podwozia sprawiają, że The Spartan waży zaledwie 350kg. Opływowe nadwozie inspirowane klasycznymi Ferrari skrywa za plecami kierowcy i pasażera silnik Ducati V-Twin o pojemności 1198 ccm i mocy 170 koni mechanicznych.
Dzięki dobremu stosunkowi mocy do masy The Spartan przyspiesza do setki w zaledwie 3 sekundy. Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że to onieśmielający wynik, któremu dorównują tylko najlepsi. Gokart zawdzięcza swoje efektowne możliwości przede wszystkim zwycięskiemu silnikowi Ducati. Motocykl z właśnie takim silnikiem był najlepszy w tegorocznej klasie Superbike.
The Spartan to świetny pomysł, niestety raczej wątpliwe jest jego wejście do masowej produkcji. Można go będzie oglądać w Sydney od 25 do 27 listopada na wystawie Motorcycle & Scooter in Australia. Póki co musimy się zadowolić oglądaniem zdjęć w galerii i relacjami z jazdy od tych niewielu szczęśliwców, którym było dane wsiąść za jego kierownicę.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Finał trzeciego sezonu TOYOTA GR CUP
-
Dynamiczne i wszechstronne: Audi Q5 Sportback drugiej generacji
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
Zostaw komentarz: