Sobotnie przedpołudnie w Montmeló
Trzeci trening przed GP Hiszpanii pokazał, że mimo fatalnych startów na początku sezonu rywale powinni liczyć się ze starym, dobrym Ferrari.
Wczoraj podczas konferencji prasowej szef zespołu BrawnGP narzekał na problemy z ustawieniem samochodu Jensona Buttona. Fantastycznie spisujący się przecież dotychczas bolid konstrukcji Adriana Newey’a wyposażony został w nowy pakiet aerodynamiczny. Chciałoby się powiedzieć – lepsze może być wrogiem dobrego! Już wkrótce dowiemy się, czy wypowiedzi członków zespołu Rossa Brawna to wyraz prawdziwych obaw czy czysta kokieteria.
Dwa najlepsze czasy w sesji treningowej uzyskali Felipe Massa i Kimi Raikkonen. Trzeci wynik należał do Jensona Buttona i był prawie o pół sekundy gorszy. Sobotni poranek na Circuit de Catalunya pokazał wyraźnie jak bardzo różne czasy można osiągać na miękkich i twardych oponach. Robert Kubica jadąc na miękkiej mieszance poprawił swój rezultat o ponad 1,2 sekundy. Niestety, przedwcześnie pracę musiał zakończyć Nick Heidfeld, który nie opanował swojego bolidu na jednym z zakrętów i uszkodził przednie zawieszenie.
|
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba |
|
1 |
3 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:20.553 |
– |
18 |
|
2 |
4 |
Kimi Räikkönen |
Ferrari |
1:20.635 |
0.082 |
22 |
|
3 |
22 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:21.050 |
0.497 |
19 |
|
4 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:21.163 |
0.610 |
17 |
|
5 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:21.239 |
0.686 |
21 |
|
6 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:21.256 |
0.703 |
23 |
|
7 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren |
1:21.346 |
0.793 |
16 |
|
8 |
10 |
Timo Glock |
Toyota |
1:21.377 |
0.824 |
26 |
|
9 |
12 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:21.424 |
0.871 |
19 |
|
10 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:21.499 |
0.946 |
17 |
|
11 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren |
1:21.519 |
0.966 |
15 |
|
12 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:21.594 |
1.041 |
20 |
|
13 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:21.629 |
1.076 |
19 |
|
14 |
11 |
Sébastien Bourdais |
Toro Rosso |
1:21.649 |
1.096 |
19 |
|
15 |
8 |
Nelson Piquet |
Renault |
1:21.685 |
1.132 |
18 |
|
16 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:21.689 |
1.136 |
18 |
|
17 |
21 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:21.909 |
1.356 |
19 |
|
18 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:22.043 |
1.490 |
19 |
|
19 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:22.232 |
1.679 |
19 |
|
20 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:23.457 |
2.904 |
8 |
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: