Skuter Yamaha X-Max 400 Momodesign 2014- galeria i film

11 kwietnia 2014
14
Yamaha wprowadza wersję specjalną popularnego skutera X-Max 400, stworzoną ze znaną, włoską firmą wzorniczą Momodesign. Powstały przy tej współpracy również dwa modele kasków.

Do oferty Yamahy wprowadzono niedawno do sprzedaży modele maksiskuterów X-Max o pojemnościach od 125 do 400 cm3. Ta ostatnia pojemność cieszy się sporym zainteresowaniem, dlatego japoński producent postanowił wzbogacić gamę o model X-Max 400 Momodesign stworzony przy współpracy z włoską firmą wzorniczą Momodesign (wcześniej kooperacja dotyczyła skuterów X-Max 250 i X-Max 125 Momodesign). W Polsce skuter ten będzie dostępny na zamówienie specjalne.

Skuter Yamaha X-Max 400 Momodesign 2014

fot. Yamaha

Co wyróżnia tę wersję specjalną? Aluminiowa grafika Momodesign, przyciemniana, sportowa szyba z logo włoskiej firmy, satynowa, chromowana osłona kierownicy, specjalnie zaprojektowane manetki z obrobionymi końcówkami ze stali nierdzewnej, przyciemniane soczewki, specjalna grafika na licznikach, satynowa, chromowana obręcz prędkościomierza, aluminiowa, anodowana podłoga i dwukolorowa kanapa.

Opracowano też kask Momodesign w dwóch wariantach: pierwszy model to MD Jet Helmet, ze skorupą z odlewanego włókna szklanego, który dostępny będzie w trzech opcjach kolorystycznych z logo Yamaha Speedblock po obu stronach oraz logo Momodesign na górze.

Drugim modelem jest MD Demi Jet Helmet Light, inspirowany kaskami pilotów helikopterów, wyposażony w podnoszoną, półkolistą szybkę oraz wewnętrzną blendę przeciwsłoneczną. Dostępny będzie w dwóch opcjach kolorystycznych, z których każda jest sygnowana znakiem Momodesign i szarym Speedblock na górze.

X-Max 400 Momodesign

•           Grafika nadwozia Momodesign

•           Przyciemniana sportowa szyba ze specjalną grafiką

•           Specjalnie zaprojektowana, dwukolorowa kanapa dla dwóch osób

•           Dedykowane tej wersji oprzyrządowanie

•           Satynowe, chromowane obręcze prędkościomierza i osłona kierownicy

•           Aluminiowy podnóżek

•           Aluminiowa grafika na owiewkach bocznych

•           Specjalnie zaprojektowane manetki

•           Końcówki manetek obrobione ze stali nierdzewnej

•           Specjalny kolor: Power Black (MBL2)

X-Max 400 – dane techniczne

•           4-suwowy silnik chłodzony cieczą, o pojemności 400 cm3

•           Duże, 15-calowe koło przednie

•           Światła LED z przodu i z tyłu

•           Schowek pod siedziskiem na dwa pełnowymiarowe kaski

•           Z przodu dwie pływające tarcze, 267 mm, w celu zwiększenia siły hamowania

•           Dostępny w wersji z ABS

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy!