Shelby GT500CR „oblany” jest w całości włóknem węglowym i kusi mocą 810 KM!
Shelby GT500CR z włókna węglowego od Classic Recreations może być wasz. Wystarczy, że macie wolne 300 tysięcy dolarów.
Na pierwszy rzut oka Shelby wygląda klasycznie, ale nie dajcie się zmylić. Projektanci z Classic Recreation mieli bardzo dużo pracy, by połączyć znakomity styl tego modelu z 1967 roku z nowoczesnymi technikami produkcji.
Karoseria Shelby jest w całości oblana włóknęm węglowym i dzięki temu samochód jest lżejszy o blisko 272 kg niż Shelby GT500CR Classic Recreation.
{{ image(34220) }}
Projektanci współpracowali ze znanym tunerem SpeedKore, wspólnie udało im się przerobić w programie CAD dopasowanie elementów nadwozia, tak by samochód wciąż miał ten sam wygląd sprzed lat.
Pod maską natomiast znajdziemy 5,2-litrowy silnik Ford Coyote z 2,9-litrowym doładowaniem Whipple. Moc, którą generuje wynosi 810 KM oraz 813 Nm momentu obrotowego. Silnik sprzężony jest z 10-biegową skrzynią automatyczną i łopatkami do zmiany biegów.
{{ image(34221) }}
Samochód prezentuje się zadziornie na 18-calowych felgach Forgeline, na kołach natomiast zastosowano trwałe opony BFGoodrich Rival S o wymiarach 275/35/18 z przodu i 335/30/18 z tyłu.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: