Seksistowska reklama aut używanych?
Coraz więcej osób szuka nowych sposobów na reklamę. Od dawna wiadomo, że seks i wszelkie krążące wokół niego podteksty sprzedaje się najlepiej. Wykorzystał to jeden z dealerów używanych samochodów w Strathroy w kanadyjskim stanie Ontario - Dale Wurfel.
![]() |
fot. Dale Wurfel
|
Właściciel komisu reklamując swój salon wykorzystał wizerunek atrakcyjnej kobiety, dodając hasło:
„Wiesz, że nie jesteś pierwszy. Ale czy to cię naprawdę obchodzi?”.
Feministki z pewnością by się wzburzyły za taki slogan reklamowy, ale trzeba przyznać, że pomysłowości właścicielowi tej firmy nie brakuje.
A przecież liczy się każde „złapane” męskie spojrzenie…
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: