Seksistowska reklama aut używanych?

Coraz więcej osób szuka nowych sposobów na reklamę. Od dawna wiadomo, że seks i wszelkie krążące wokół niego podteksty sprzedaje się najlepiej. Wykorzystał to jeden z dealerów używanych samochodów w Strathroy w kanadyjskim stanie Ontario - Dale Wurfel.

fot. Dale Wurfel

Właściciel komisu reklamując swój salon wykorzystał wizerunek atrakcyjnej kobiety, dodając hasło:
„Wiesz, że nie jesteś pierwszy. Ale czy to cię naprawdę obchodzi?”. 

Feministki z pewnością by się wzburzyły za taki slogan reklamowy, ale trzeba przyznać, że pomysłowości właścicielowi tej firmy nie brakuje.

A przecież liczy się każde „złapane” męskie spojrzenie…

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze