Seksistowska reklama aut używanych?
Coraz więcej osób szuka nowych sposobów na reklamę. Od dawna wiadomo, że seks i wszelkie krążące wokół niego podteksty sprzedaje się najlepiej. Wykorzystał to jeden z dealerów używanych samochodów w Strathroy w kanadyjskim stanie Ontario - Dale Wurfel.
![]() |
fot. Dale Wurfel
|
Właściciel komisu reklamując swój salon wykorzystał wizerunek atrakcyjnej kobiety, dodając hasło:
„Wiesz, że nie jesteś pierwszy. Ale czy to cię naprawdę obchodzi?”.
Feministki z pewnością by się wzburzyły za taki slogan reklamowy, ale trzeba przyznać, że pomysłowości właścicielowi tej firmy nie brakuje.
A przecież liczy się każde „złapane” męskie spojrzenie…
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: