Salon marki DS – nowe miejsce kulturalnej na mapie Warszawy

We wtorek odbyło się uroczyste otwarcie pierwszego w Polsce salonu marki DS. Wydarzenie pod hasłem „awangardy” było inspirowane mottem marki DS: Spirit of Avant–Garde.

Salon otwarto 26 maja w Warszawie przy Al. Krakowskiej 206. Podczas uroczystości zaprezentowane zostały różne oblicza awangardy oscylującej wokół świata motoryzacji, architektury, sztuki, designu oraz mody. Wśród zaproszonych gości znaleźli się miłośnicy sztuki, przedstawiciele biznesu a także wiele gwiazd.

Ambicją Marki DS jest zapoczątkowanie cyklu inicjatyw kulturalnych i uczynienia z salonu DS śmiałej i osobliwej przestrzeni wydarzeń artystycznych, miejsca wystaw, pokazów oraz współpracy z awangardowymi twórcami.

Otwarcie pierwszej awangardowej wystawy rozpoczęło się konferencją prasową połączoną z panelem dyskusyjnym na temat przenikania sztuki do różnych dziedzin życia, w tym przestrzeni publicznej oraz wpływie awangardy na pracę artystów. Zaproszeni goście, prelegenci mieli okazję zaprezentować swoją twórczość. Uroczystość kontynuowano podczas wieczornej Gali, którą umilił koncert Miki Urbaniak –artystka łącząca takie gatunki muzyczne jak jazz, R&B oraz swing.

Pierwszy dzień życia salonu uświetniła prezentacja przygotowanych specjalnie na tą okazję dzieł artystów znanych z awangardowych projektów. Dzięki Fundacji Polskiej Sztuki Nowoczesnej została odsłonięta zrekonstruowana makieta architektonicznej mieszkalnego galeriowca z 1925 r. projektu Józefa Malinowskiego. Odważną kolekcje mebli zademonstrowała szwajcarska firma Vitra. Specjalnie z okazji inauguracji salonu Marki DS w Warszawie, Joanna Klimas – najbardziej paryska wśród polskich projektantów – zaprojektowała i przedstawiła trzy awangardowe suknie, inspirowane stylistyką DS. A to wszystko w otoczeniu gamy samochodów DS, w tym legendarnego DS21.

DS – co to za marka?
Zrodzona w Paryżu francuska marka DS miała swoją oficjalną premierę 1ego czerwca 2014 roku, stawiając sobie za cel przywrócenie francuskiej motoryzacji należnego jej miejsca w najwyższej kategorii. Wykorzystujące największe zdobycze francuskiego know-how modele DS wyróżniają się innowacyjnością, kontynuując dziedzictwo przekazane przez model DS z 1955 roku. Zaprojektowana dla klientów poszukujących indywidualnego stylu i wizerunku gama DS obejmuje modele DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS 5, DS 5LS* i DS 6*.  Marka proponuje samochody, które nie tylko oferują niepowtarzalny, wyrafinowany styl w każdym, nawet najmniejszym detalu oraz szlachetne materiały, lecz także wyróżniają się technologicznymi rozwiązaniami, takimi jak hybrydowy układ napędowy z silnikiem wysokoprężnym Hybrid4 w modelu DS 5. Sprzedawana w Europie przez CITROËNA w specjalnie do tego wyznaczonych strefach ekspozycyjnych, czyli w salonach działających w strukturach retail PSA . marka DS posiada własną sieć punktów sprzedaży w Chinach. DS to także obsługa klientów wykraczająca poza sam tylko produkt, oferująca specjalne usługi Premium za pośrednictwem  klubu DS PRIVILÈGE.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze