Site icon Motocaina

Różowa reklama Hondy Jazz dedykowana kobietom?

fot. Honda

Filmik w wersji surowej – nie interaktywnej – można obejrzeć na kanale Hondy w Youtube i już w takim wydaniu cieszy oko. Komputerowa animacja wypełniona intensywnymi, ciepłymi kolorami przedstawia symboliczną wędrówkę człowieka od noworodka aż do dorosłości, ze wszystkimi możliwymi zawiłościami i wyborami, jakich trzeba dokonywać po drodze. Na końcu Honda Jazz łączy wszystkie te wspomnienia, ludzi czy przedmioty i zabiera w sentymentalną podróż.

Aby odtworzyć interaktywną wersję trzeba ściągnąć odpowiednią aplikację na Ipod’a lub Iphone’a. Dzięki różnym konfiguracjom, sygnałom dźwiękowym, ruchom akcelerometru, czy nawet poprzez dmuchanie w mikrofon, możemy kierować postaciami przewijającymi się przez kadr w różnych stadiach reklamy.  Wśród bohaterów znajdziemy m.in. kota, małpę tańczącą do muzyki z mikrofonu, psiaka ganiającego własny ogon gdy podrapiemy go w nos. Możemy też pograć na wirtualnej perkusji. Na chwilę, można poczuć się, jakbyśmy wrócili do lat dzieciństwa…

fot. Honda

Ta przeurocza reklama jest w pewnym sensie podziękowaniem brytyjskiej i nie tylko klienteli japońskiej marki za lojalność Hondzie.

Exit mobile version