Rolls-Royce na targach Poznań Motor Show 2014

25 marca 2014
Rolls-Royce Motor Cars Warszawa zaprezentuje na targach Poznań Motor Show 2014 szereg najwyższej klasy modeli samochodów oraz unikatowy program personalizacji Bespoke. Na stoisku marki zobaczymy modele Rolls-Royce Wraith, Phantom Coupe oraz Ghost.

Swój debiut w Polsce będzie miał Wraith - najmocniejszy model Rolls-Royce w historii. Rodzinę flagowych modeli Phantom reprezentował będzie Phantom Coupe, a prezentacji na targach w Poznaniu dopełni bardziej nieformalny Ghost.

Najnowsza premiera marki Rolls-Royce - -prosto z salonu w Genewie - druga generacja Rolls-Royce Ghost series II

fot. Rolls-Royce

Przykładem rozwiązań oferowanych w ramach programu Bespoke jest kosz piknikowy, pierwotnie zaprojektowany dla pewnego właściciela modelu Phantom Drophead Coupé. Program Bespoke umożliwia klientom stworzenie samochodu osobowego równie niepowtarzalnego, jak ich odciski palców. Jest on również kluczowym czynnikiem decydującym o rozwoju marki na wielu kontynentach. Usługa obejmuje szeroki zakres opcji  począwszy od czterdziestu czterech tysięcy kolorów karoserii do indywidualnej konstelacji elementów światłowodowych w technologii Starlight Headliner. 95% samochodów Rolls-Royce sprzedanych w 2013 roku zawierało elementy programu Bespoke.

Rolls-Royce Ghost series II - wnętrze

fot. Rolls-Royce

Specjalnym wydarzeniem dnia prasowego na targach, 27 marca, oraz pierwszego dnia otwartego dla zwiedzających, 28 marca, będzie prezentacja elementów rzemiosła skórzanego stosowanych w fabryce
Rolls-Royce w Goodwood. Ponadto olśniewający model Phantom Drophead Coupé o stalowoszarej karoserii i mandarynkowym wnętrzu będzie wizytówką gamy indywidualnych kolorów, które sprawiają, że każdy Rolls-Royce może być niepowtarzalny.

W 2013 roku Rolls-Royce Motor Cars Warszawa został oficjalnie autoryzowanym dealerem marki, zaś Rolls-Royce po raz czwarty z rzędu zanotował rekordowe wyniki sprzedaży. W ubiegłym roku
Rolls-Royce dostarczył 3630 samochodów klientom na całym świecie, co stanowi największą roczną sprzedaż w 110-letniej historii marki.

    Komentarze

    Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy!