
Renault prezydenta Macrona uległo awarii. Ale polskiej pomocy nie chciał
Na temat awaryjności francuskich samochodów krąży wiele opowieści, ale od dawna się też mówi, że liczne problemy (szczególnie z elektroniką) to bolączka modeli sprzed wielu lat. Tym bardziej zawstydzająca jest niespodzianka, jaką Espace zrobił prezydentowi Francji.
Do wpadki motoryzacyjno-dyplomatycznej doszło po spotkaniu prezydenta Dudy z Emmanuelem Macronem, które odbyło się w Pałacu Prezydenckim. Okazało się wtedy, że opancerzone Renault Espace, którym podróżuje francuski prezydent, odmówiło współpracy.
Sytuacja była dość niezręczna, więc Andrzej Duda zaproponował pomoc w postaci limuzyny należącej do Służby Ochrony Państwa. Prezydent Macron odmówił i zamiast tego zadzwonił do ambasady Francji, która podstawiła Citroena C6. Decyzja bardzo zastanawiająca. Dlaczego ktoś o tak wysokiej randze wolałby jechać starym (przynajmniej ośmioletnim) samochodem nieposiadającym żadnych zabezpieczeń, zamiast nową opancerzoną limuzyną?
Co do samego Espace’a to trudno powiedzieć, co było przyczyną awarii. W nowym aucie trudno doszukiwać się usterek mechanicznych, więc obstawialibyśmy raczej, stereotypowo, problemy z elektroniką. A tak na marginesie, to trochę rażą nas określenia „limuzyna Renault Espace”, jakie pojawiają się w mediach. Wam też kłóci się ono z rodzinnym minivanem, mającym przywodzić trochę na myśl crossovera?
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Z pewnością wiedział jakimi artystami na drogach są polscy funkcjonarjusze SOP. No i nie trząs portkami ze strachu, jak „nasi” bonzowie.
Anonymous - 5 marca 2021
Citroen C6 piękny ponadczasowy samochód, chyba jedyny w klasie supepremium z tak doskonałym komfortem jazdy. Natomiast na opis „profesjonalizmu” autora artykułu szkoda czasu..
Anonymous - 5 marca 2021
Widac Makrone słyszał już też sporo o naszych wypadkach SOP. Wolał nie ryzykować.
Anonymous - 5 marca 2021
Pieprzysz głupoty
Anonymous - 5 marca 2021
Piszecie renault a zdjecie citroena
Anonymous - 5 marca 2021
Ilustracja określa poziom profesjonalizmu autora.
Anonymous - 5 marca 2021
Renault, peugeot jeden ch… citroen 🙂
Anonymous - 5 marca 2021
Nie chcial jechac z sop bo wiadomo jak by to sie skończyło
Anonymous - 5 marca 2021
Słyszałem że Francuzi wcale nie jedzą wcale tak ślimaków jak to się utarło. Jedzą makaron.
Anonymous - 5 marca 2021
Francuzi spreparował i usterkę, żeby móc obnażyć niekompetencję Adriana i jego służb. Tak uważam
Anonymous - 5 marca 2021
Ja jeżdżę Espace od lat miałem Espace 2, Espace 3, Espace 4 mam teraz i nigdy nie miałem żadnej usterki jestem mechanikiem i niestety ale to niemiecki szajs ma najwięcej problemów z elektryką dość tego logbby niemieckich pacholków dobre niemieckie samochody skończyły się z rokiem 2000. I tyle w temacie
Anonymous - 5 marca 2021
No jak kur,,o
Anonymous - 5 marca 2021
Nic ,nigdy