Renault i niezwykła ławka przy Krochmalnej
Kto powiedział, że ławka powinna służyć tylko do siedzenia? Wielofunkcyjna ławka, która jest zarazem miejscem odpoczynku i zabaw oraz trybuną do oglądania rozgrywek sportowych i podium do wręczania nagród, stanęła w Warszawie, na placu przy Krochmalnej 3.
Renault Polska jest współsponsorem ławki. Firma przekaże na budowę ławki także środki ze sprzedaży specjalnej edycji koszulek zaprojektowanych przez Monikę Błędowską z okazji wejścia pojazdu Twizy na polski rynek.
Wielofunkcyjna ławka na Krochmalnej |
![]() |
fot. Renault
|
Renault Polska w związku z wejściem na polski rynek pojazdu elektrycznego Twizy przeprowadziło szereg działań prezentujących zieloną wizję przyszłości miast – bez spalin i hałasu (samochody elektryczne nie wydzielają spalin podczas użytkowania i są niezwykle ciche), łatwego przemieszczania się oraz minimalistycznego parkowania. Wiodącym elementem działań były Ogródki Chwilowe Twizy, które stanęły w centrum Warszawy na 3 weekendy.
Chwilowe ogródki Twizy |
![]() |
fot. Renault
|
W kampanię została zaangażowana także projektantka mody. Dochód z koszulek Twizy zostanie w całości przekazany Fundacji „Na miejscu” odpowiedzialnej za budowę ławki. Ławka wielofunkcyjna, tak jak Ogródki Twizy i samochody elektryczne, jest szansą na zmianę przyszłości naszych miast w miejsca bardziej przyjazne ich mieszkańcom.
Koszulka wedle projektu Moniki Błędowskiej |
![]() |
fot. Renault |
Budowa ławki wielofunkcyjnej jest elementem rewitalizacji skweru przy Krochmalnej 3 prowadzonej przez Fundację na rzecz wspólnot lokalnych „Na miejscu” oraz Project For Public Spaces.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: