Renault i Ferrari najlepsze w social media
Z raportu opublikowanego przez międzynarodową sieć eBuzzing wynika, że najbardziej widocznymi w europejskich mediach społecznych markami samochodowymi są Renault i Ferrari.
| Edo Ferrari Enzo XX Evolution |
![]() |
| fot. Ferrari |
Raport nosi nazwę „Cars & Social Media” i powstał w wyniku analizy treści z 50 milionów tekstów z ponad 3 milionów stron (blogów i serwisów informacyjnych) w 5 językach (angielskim, włoskim, niemieckim, hiszpańskim i francuskim). Badanie przeprowadzono w ciągu ostatnich 8 miesięcy 2011 roku. Tzw. „share of voice” jest wskaźnikiem istotnym z uwagi na to, że ponad 50% ludzi przyznaje, że przed zakupem auta szuka informacji w sieci. Renault i Ferrari zebrały po 9% „share of voice”, wyprzedzając Fiata (8%) i Mercedesa (7%).
| Renault Megane Trophy |
![]() |
|
fot. Renault
|
Dodatkową ciekawostką jest pozycja marek motoryzacyjnych w serwisie Facebook. Jeżeli chodzi o liczbę fanów, zwycięzcą jest BMW (6,5 miliona), wyprzedzając Ferrari (5 milionów) i Mercedesa (ponad 4 miliony). Analiza wskazuje również, że internauci reagują najmocniej na materiały zawierające zdjęcia pojazdów.
Najnowsze
-
Zabudowa VW T5 – jak przekształcić busa w funkcjonalnego kampera?
Przekształcenie Volkswagena T5 w kampera to marzenie wielu miłośników turystyki na czterech kółkach. Ten model samochodu cieszy się ogromną popularnością dzięki swojej niezawodności oraz idealnym proporcjom, które ułatwiają taką adaptację. Przestrzeń ładunkowa T5 daje fantastyczne możliwości aranżacyjne. Pozwala to na stworzenie prawdziwie funkcjonalnego i wygodnego mobilnego domu! -
Pomóżmy motocykliście, którego pasją jest motoryzacja! Gerard walczy z rakiem – chce odzyskać twarz i… oddech
-
7 lat gwarancji i ceny od 112 900 zł. Rusza sprzedaż chińskiej marki Jetour w Polsce
-
Volkswagen Polo – idealne auto miejskie? Poznaj jego zalety
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?


Zostaw komentarz: