
Renault EZ-GO na Mobility City 2019
Z okazji Światowego Dzień Środowiska. PSPA, wspólnie z Grupą Renault, organizuje w Warszawie seminarium Mobility City 2019, poświęcone elektromobilności i pojazdom autonomicznym. W ramach wydarzenia, po raz pierwszy w Polsce, zaprezentowany zostanie autonomiczny, elektryczny i współdzielony pojazd koncepcyjny Renault EZ-GO.
Na naszych oczach dokonują się przełomowe zmiany w motoryzacji. Zarówno wielkie koncerny, jak i nowo powstające, ambitne startupy, uczestniczą w wyścigu technologicznym, którego celem jest pełna autonomizacja transportu. Ale czym dokładnie jest samochód samosterujący? Jak jest zbudowany i na jakiej zasadzie widzi świat? W końcu, kiedy kierowcy faktycznie przestaną być potrzebni? Europejscy eksperci i praktycy elektromobilności oraz autonomizacji spotkają się już 5 czerwca br. na Placu Defilad w Warszawie, by wspólnie rozmawiać na ten temat. Seminarium Mobility City 2019 odbędzie się w ramach finału konkursu „Renault Easy City. Design the Future”
W seminarium udział wezmą podmioty aktywne w obszarze autonomizacji, w tym Grupa Renault, wiodący producent samochodów elektrycznych wykorzystywanych przez platformy carsharingowe na świecie, od lat pracujący nad pojazdami samosterującymi oraz PTV Group, światowy lider oprogramowania i danych transportowych, z którego technologii korzysta 2,5 tys. inteligentnych miast. Wśród uczestników jest także Instytut Transportu Samochodowego, inicjator badań pojazdów autonomicznych w Polsce oraz KPMG, tworzący Autonomous Vehicles Readiness Index.
W ramach finału konkursu „Renault Easy City. Design the Future” oraz seminarium Mobility City 2019 zaprezentowany zostanie Renault EZ-GO, który jest koncepcyjnym samochodem autonomicznym czwartego stopnia.
Najnowsze
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Oto przegląd modeli Ford Pro - od kompaktowego Couriera po pełnowymiarowego Transita. Sprawdź, jakie zabudowy są dostępne, porównaj ładowność, zasięg i funkcjonalność, i dowiedz się, który wariant najlepiej odpowiada potrzebom Twojego biznesu. -
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
-
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
Zostaw komentarz: