Reklama GEICO demoralizuje dzieci?
Nowy film reklamowy wypuszczony przez firmę ubezpieczeniową GEICO ze świnką Maxwellem w roli głównej nie wszystkim przypadł do gustu. Organizacja „One Million Moms” wystosowała oficjalny protest, oskarżając firmę o... promowanie zoofilii.
GEICO (skrót od Government Employees Insurance Company) kręci swoje telewizyjne reklamy wedle określonego klucza: przewodnim hasłem jest “15 minut może ci dać 15% zniżki na ubezpieczenie samochodu”, a bohaterem charakterystyczna postać, a to jaskiniowiec, a to gekon, a to właśnie świnka Maxwell.
fot. GEICO |
To ostatnie wcielenie nie przypadło do gustu konserwatywnej chrześcijańskiej organizacji American Family Association, prowadzącej portal „One Million Moms”. Zdaniem oburzonych protestujących formuła reklamy „poniża kobiety”, „promuje zoofilię” i wpaja dzieciom „niebezpieczne wzorce seksualne”.
Czy tak jest? Oceńcie same…
Najnowsze
-
DACIA DUSTER ZDOBYWA TYTUŁ CAR OF THE YEAR POLSKA 2025
Właśnie zakończyła się tegoroczna edycja konkursu Car of the Year Polska. W tym roku zwycięzcą została Dacia Duster, zdobywając 69 punktów i najwyższe uznanie ośmiu jurorów. -
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
-
Finał trzeciego sezonu TOYOTA GR CUP
-
Dynamiczne i wszechstronne: Audi Q5 Sportback drugiej generacji
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Zostaw komentarz: