Reklama GEICO demoralizuje dzieci?
Nowy film reklamowy wypuszczony przez firmę ubezpieczeniową GEICO ze świnką Maxwellem w roli głównej nie wszystkim przypadł do gustu. Organizacja „One Million Moms” wystosowała oficjalny protest, oskarżając firmę o... promowanie zoofilii.
GEICO (skrót od Government Employees Insurance Company) kręci swoje telewizyjne reklamy wedle określonego klucza: przewodnim hasłem jest “15 minut może ci dać 15% zniżki na ubezpieczenie samochodu”, a bohaterem charakterystyczna postać, a to jaskiniowiec, a to gekon, a to właśnie świnka Maxwell.
![]() |
| fot. GEICO |
To ostatnie wcielenie nie przypadło do gustu konserwatywnej chrześcijańskiej organizacji American Family Association, prowadzącej portal „One Million Moms”. Zdaniem oburzonych protestujących formuła reklamy „poniża kobiety”, „promuje zoofilię” i wpaja dzieciom „niebezpieczne wzorce seksualne”.
Czy tak jest? Oceńcie same…
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.

Zostaw komentarz: