
Rafał Jemielita i Jarek Maznas w Suzuki zachęcają do sztuki
Sztuka inspiruje, pobudza, bawi i skłania do refleksji. Leczy marazm, koi ból codziennych bolączek i uzdrawia z …nudy. Jeśli któraś z tych „dolegliwości” nam doskwiera, nie ma lepszego miejsca na uleczenie niż Warsaw Gallery Weekend (WGW), czyli największy przegląd nowej sztuki w Polsce.
Postanowiliśmy przygotować specjalny samochód ArtBulans, czyli jeden z samochodów floty Suzuki, który wygląda jak ambulans medyczny. Rolę personelu medycznego będą w nim pełnić słynący z poczucia humoru dwaj dziennikarze motoryzacyjni Rafał Jemielita i Jarek Maznas, którzy odwiedzą nim biorące udział w WGW galerie i opowiedzą o swoich wrażeniach – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Pomysł nawiązuje do bardzo popularnego w latach 90. satyrycznego programu „Za chwilę dalszy ciąg programu” oraz skeczu „Gabinet lekarski” z Wojciechem Manem i Krzysztofem Materną.
Żaden z naszych „lekarzy” nie ukrywa, że jego wiedza medyczna, jak i wiedza artystyczna są mniej więcej na tym samym poziomie. Za to ich sposób postrzegania, sztuki może trafić do wszystkich, którzy w życiu cierpią na mocny jej niedobór. Relacje z ich wizyt będzie można oglądać w mediach społecznościowych – dodaje Rafał Grzeszkowski.
Suzuki Motor Poland już od czterech lat jest partnerem Warsaw Gallery Weekend imprezy, która jest doskonałą okazją do zapoznania się z najnowszymi pracami uznanych artystów. Dzięki Suzuki, uczestnicy wydarzenia mogą sprawnie i bezpiecznie przemieszczać się z galerii do galerii, korzystając z najnowszych, hybrydowych modeli S-Cross i Vitara.
Nasza akcja ArtBulans ma na celu zainteresowanie sztuką tych, którzy raczej nie są stałymi uczestnikami Warsaw Gallery Weekend. Dziennikarze motoryzacyjni w roli recenzentów sztuki z pewnością zaintrygują i wzbudzą uśmiech internautów. Marka Suzuki aktywnie wychodzi do ludzi i szuka niestandardowych form dotarcia do aktualnych i nowych klientów. Angażujemy się w kulturę oraz sport, wdrażając w życie idee Suzuki „Way of life”– mówi Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: