
Prawie milion osób brało udział w premierze Porsche 99X Electric
Premiera samochodu odbyła się w formie gry wideo i z udziałem społeczności użytkowników popularnej platformy strumieniowania wideo Twitch. Po 4 godzinach fabryczni kierowcy Porsche – Neel Jani i André Lotterer – instruowani przez społeczności graczy odnaleźli i odsłonili 99X Electric w siedzibie Porsche Digital w Ludwigsburgu.
28 sierpnia 2019 r. doprowadzili oni do odsłonięcia wyścigowej maszyny Porsche w Formule E na kanale twitch.tv/Porsche, w ramach gry „Formula E Unlocked”. Łącznie podczas prezentacji pojazdu na platformie Twitch wygenerowano 14 milionów kontaktów, a wirtualnie i na żywo w wydarzenie zaangażował się prawie 1 milion widzów.
Premiera bolidu Porsche 99X Electric była ekscytująca i nietypowa. W sporcie motorowym przywykliśmy do tradycyjnego odsłaniania samochodu, gdy jako widz śledzisz wydarzenia na ekranie. W Formule E kierujemy się ku młodej, cyfrowo zorientowanej grupy docelowej, dlatego świadomie zdecydowaliśmy się na coś przełomowego. Dzięki grze wideo »Formula E Unlocked« nie tylko nawiązaliśmy komunikację z tą grupą docelową, ale i aktywnie zaangażowaliśmy jej przedstawicieli w odsłonięcie Porsche 99X Electric. Fantastycznie, że nasza innowacyjna prezentacja odniosła sukces, a przy okazji została doceniona przez inne grupy docelowe .- powiedział Oliver Hoffmann (dyrektor Porsche AG ds. komunikacji marketingowej).
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: