28 sierpnia 2019 r. doprowadzili oni do odsłonięcia wyścigowej maszyny Porsche w Formule E na kanale twitch.tv/Porsche, w ramach gry „Formula E Unlocked”. Łącznie podczas prezentacji pojazdu na platformie Twitch wygenerowano 14 milionów kontaktów, a wirtualnie i na żywo w wydarzenie zaangażował się prawie 1 milion widzów.
Premiera bolidu Porsche 99X Electric była ekscytująca i nietypowa. W sporcie motorowym przywykliśmy do tradycyjnego odsłaniania samochodu, gdy jako widz śledzisz wydarzenia na ekranie. W Formule E kierujemy się ku młodej, cyfrowo zorientowanej grupy docelowej, dlatego świadomie zdecydowaliśmy się na coś przełomowego. Dzięki grze wideo »Formula E Unlocked« nie tylko nawiązaliśmy komunikację z tą grupą docelową, ale i aktywnie zaangażowaliśmy jej przedstawicieli w odsłonięcie Porsche 99X Electric. Fantastycznie, że nasza innowacyjna prezentacja odniosła sukces, a przy okazji została doceniona przez inne grupy docelowe .- powiedział Oliver Hoffmann (dyrektor Porsche AG ds. komunikacji marketingowej).