Prawdziwy ambaras – dwóch kierowców naraz
Ach, ten doradca z tylnego fotela, który zawsze wie lepiej, jak jechać, jaką wybrać trasę i czego nie należy robić. Koszmar każdego kierowcy.
W lutym firma Insurance.com przeprowadziła sondę wśród 500 respondentów, zadając im pytanie: kto i w jaki sposób najbardziej irytuje was podczas jazdy?
40% żonatych mężczyzn skarży się na żony, analogicznie – 34% żon narzeka na mężów. 17% mężczyzn irytuje się na swoich przyjaciół, a 15% – na matkę. U kobiet te proporcje były odwrotne. Zdecydowanie lepiej wypadły dzieci: dorosłe córki denerwują 7% kierowców, dorośli synowie – 4%, a nastolatki zaledwie 3% ogółu respondentów.
![]() |
fot. materiały prasowe
|
Co najbardziej działa na nerwy kierowcom:
47% wskazało komentarze dotyczące prędkości;
29% udzielanie wskazówek co do trasy;
19% ciągłe mówienie;
15% demonstracyjne wciskanie wyimaginowanego hamulca (cecha matek-pasażerek);
10% manipulowanie przy radiu i odtwarzaczu;
7% rozmawianie przez telefon, wysyłanie smsów;
3% jedzenie.
Pewnym ułatwieniem życia, które przyda się zwłaszcza teraz, kiedy nadchodzi sezon wypraw wakacyjnych, jest wprowadzenie kilku zasad: ustalenie, jaka muzyka będzie grała w trakcie podróży bądź kto odpowiada za jej wybór; zaplanowanie liczby i długości postojów; opracowanie trasy za pośrednictwem GPS-u bądź, jak kto woli, mapy – z uwzględnieniem postojów, posiłków i noclegów.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: