
Poznajcie Shudu – pierwszą wirtualną supermodelkę, która zaprezentuje wnętrze Lexusa LF-Z
Lexus zaprosił do współpracy Shudu, pierwszą wirtualną supermodelkę, by pokazała Virtual Interior w nowym kontekście.
Do współpracy został wybrany projekt wnętrza stworzony przez artystę cyfrowego Ondreja Zunkę. W tej wirtualnej przestrzeni na pograniczu rzeczywistości i artystycznej wizji w wirtualnym świecie Shudu odnalazła się znakomicie.
W swojej pracy Zunka sięgnął po mechanikę ery kosmicznej, materiały sci-fi i kolorystykę opartą na gradientach, aby uzyskać efekt, który mogłaby stworzyć sztuczna inteligencja, choć jednocześnie zakorzeniony w ludzkim doświadczeniu. Teraz w stworzonym cyfrowo wnętrzu konceptu możemy zobaczyć wirtualną gwiazdę mediów społecznościowych Shudu na fotelu kierowcy.

Choć Shudu jest pionierką wirtualnej mody, ma za sobą doświadczenia z rzeczywistego świata. Była modelką w kampaniach Ferragamo i Christian Louboutin.
Pojawiła się także w magazynach Vogue Australia, Glamour Brasil czy Harper’s Bazaar Arabia. Projekt LF-Z Electrified Virtual Interior to jej druga współpraca z Lexusem. W ubiegłym roku wzięła udział w projekcie, którego twórcami byli nigeryjski architekt Tosin Oshinowo i projektantka tkanin, Chrissa Amuah.

Lexus zaprosił do programu LF-Z Electrified Virtual Interior nowatorskich projektantów z różnych dziedzin. Program wprowadza nowe podejście do designu, które szuka inspiracji w modzie, sztuce, lifestylu i technologii. Rzuca ono wyzwanie utartym ścieżkom projektowania wnętrz samochodów. Twórcy wybrani przez Lexusa reprezentują różne aspekty najważniejszych wartości Lexusa – zorientowanie na przyszłość, japońskie dziedzictwo i mistrzowskie rzemiosło Takumi, a także ścisłą współpracę między człowiekiem i maszyną.
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON