„Powiedz A…” i wygraj 10 tysięcy!
Stwórz spot reklamowy, który zaprezentuje nowe oblicze Mercedesa Klasy A. Hasło konkursu nawiązuje do koncepcyjnego modelu Klasy A zaprezentowanego podczas targów Auto Shanghai 2011. Produkcyjnej wersji Klasy A jeszcze nikt nie widział, ale od czego jest wyobraźnia?
![]() |
fot. Mercedes |
Pierwsza generacja Mercedesa Klasy A pojawiła się w 1998 roku. „Sandwiczowa” koncepcja auta od razu wzbudziła sensację. Od tego czasu Mercedes wyprodukował ponad 2 miliony tych kompaktowych aut. Nowa generacja Klasy A zrywa z dotychczasowym designem. Ma wyrazistą, sportową sylwetką i zdecydowany charakter.
Organizatorami konkursu są Międzynarodowy Festiwal Filmowy OFF PLUS CAMERA i Mercedes-Benz Polska we współpracy z ID FILM. Przedmiotem konkursu jest nagranie spotu reklamowego kamerą, aparatem fotograficznym, bądź telefonem komórkowym. Prace można zgłaszać do 23 marca 2012 na stronie internetowej www.idfilm.pl.
Zwycięzca otrzymuje 10 tys. zł., samochód Mercedes-Benz na tydzień oraz wycieczkę do Muzeum Mercedesa w Stuttgarcie. Nazwiska zwycięzców poznamy 13 kwietnia podczas Gali Otwarcia Festiwalu OFF PLUS CAMERA w Krakowie. Mercedes-Benz jest partnerem motoryzacyjnym festiwalu.
![]() |
fot. Mercedes |
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: