„Powiedz A…” i wygraj 10 tysięcy!
Stwórz spot reklamowy, który zaprezentuje nowe oblicze Mercedesa Klasy A. Hasło konkursu nawiązuje do koncepcyjnego modelu Klasy A zaprezentowanego podczas targów Auto Shanghai 2011. Produkcyjnej wersji Klasy A jeszcze nikt nie widział, ale od czego jest wyobraźnia?
![]() |
fot. Mercedes |
Pierwsza generacja Mercedesa Klasy A pojawiła się w 1998 roku. „Sandwiczowa” koncepcja auta od razu wzbudziła sensację. Od tego czasu Mercedes wyprodukował ponad 2 miliony tych kompaktowych aut. Nowa generacja Klasy A zrywa z dotychczasowym designem. Ma wyrazistą, sportową sylwetką i zdecydowany charakter.
Organizatorami konkursu są Międzynarodowy Festiwal Filmowy OFF PLUS CAMERA i Mercedes-Benz Polska we współpracy z ID FILM. Przedmiotem konkursu jest nagranie spotu reklamowego kamerą, aparatem fotograficznym, bądź telefonem komórkowym. Prace można zgłaszać do 23 marca 2012 na stronie internetowej www.idfilm.pl.
Zwycięzca otrzymuje 10 tys. zł., samochód Mercedes-Benz na tydzień oraz wycieczkę do Muzeum Mercedesa w Stuttgarcie. Nazwiska zwycięzców poznamy 13 kwietnia podczas Gali Otwarcia Festiwalu OFF PLUS CAMERA w Krakowie. Mercedes-Benz jest partnerem motoryzacyjnym festiwalu.
![]() |
fot. Mercedes |
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: