
Porsche prezentuje model 911 Targa 4S Heritage Design Edition. Znamy cenę!
Porsche prezentuje 911 Targa 4S Heritage Design Edition – nowoczesne 911 z elementami wzornictwa z lat 50. i wczesnych lat 60., a jednocześnie pierwszy z czterech obiektów kolekcjonerskich w ramach strategii Heritage Design. Ile będzie kosztować?
Ekskluzywny lakier w kolorze Cherry Metallic lub czterech innych dostępnych odcieniach, w połączeniu ze złotymi emblematami, tworzy autentyczny wygląd w duchu lat 50. Nadwozie 911 Targa 4S Heritage Design Edition ma stylowe, białe oklejenie o historycznym wzornictwie. Wyścigowe grafiki inspirowane kształtem włóczni na przednich błotnikach.
Kolejną wizualną atrakcją jest emblemat Porsche Heritage na pokrywie silnika z tyłu – przypomina on plakietkę zaprojektowaną na cześć pokonania przez Porsche 356 przebiegu 100 tysięcy km. Dodatkowo dostaniemy 20- i 21-calowe obręcze Carrera Exclusive Design oraz lakierowane na czarno zaciski hamulcowe o klasycznym wzornictwie.
Pierwszy model Heritage Design bazuje na nowej generacji 911 Targa (992), która zadebiutowała zaledwie kilka dni temu, i został wyposażony w najnowsze rozwiązania techniczne z zakresu podwozia, układów wspomagających oraz systemu informacyjno-rozrywkowego.
Nowe Porsche 911 Targa – znamy ceny!
Napędza go zaawansowany silnik biturbo typu bokser o mocy 450 KM, który w połączeniu z 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową rozpędza Porsche 911 Targa od 0-100 km/h (z Launch Control) w mniej niż 3,6 sekundy i pozwala osiągnąć prędkość maksymalną 304 km/h.
Nowy model można już zamawiać, a jego pojawienie się w salonach zaplanowano na jesień 2020 r. Zgodnie z wewnętrznym oznaczeniem serii modelowej powstanie tylko 992 egzemplarzy. Na polskim rynku model kosztować będzie od 903 tys. zł.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: