
Porsche Panamera – hybrydowe trio o mocy nawet do 700 KM. Znamy ceny w Polsce!
Porsche uzupełnia linię nowego modelu Panamery o kolejne odmiany – w tym o mocny wariant rozwijający moc 700 KM oraz maksymalny moment obrotowy 870 Nm. Zobaczcie zdjęcia!
Najmocniejszym reprezentantem kompleksowo zmodernizowanej gamy produktów jest teraz nowa Panamera Turbo S E-Hybrid, łącząca 4-litrowy silnik V8 biturbo o mocy 571 KM ze 136-konnym motorem elektrycznym. Jej zasięg w trybie całkowicie elektrycznym wzrósł nawet o 30%, w czym zasługa nowego akumulatora o pojemności 17,9 kWh oraz zoptymalizowanych trybów jazdy. To samo dotyczy nowego Porsche Panamera 4 E-Hybrid, w którym jednostkę elektryczną uzupełnia, tak jak dotąd, 2,9-litrowy silnik V6 biturbo (330 KM) – co daje moc systemową 462 KM. Ofertę nowego modelu Panamera kompletuje wariant 4S, który osiąga 440 KM.
Wraz z zaprezentowanym niedawno nowym wariantem Panamera 4S E-Hybrid o mocy systemowej 560 KM po raz pierwszy gama modelu Panamera obejmuje trzy hybrydy plug-in – a każda z nich jest dostępna z trzema rodzajami nadwozia do wyboru: jako sportowa limuzyna, Executive (wersja z długim rozstawem osi) oraz Sport Turismo.
Ze standardowym pakietem Sport Chrono i 4-litrowym motorem V8 biturbo, który teraz dostarcza 571 KM zamiast wcześniejszych 550 KM, nowa Panamera Turbo S E-Hybrid na sprint od zera do 100 km/h potrzebuje 3,2 sekundy – czyli o 0,2 sekundy mniej niż poprzedniczka.
Nowa Panamera Turbo S E-Hybrid oferuje do 50 km zasięgu w trybie całkowicie elektrycznym (w cyklu WLTP EAER City; NEDC: do 59 km), podczas gdy Panamera 4 E-Hybrid przy zerowej lokalnej emisji spalin może pokonać nawet do 56 km.
Samochód korzysta ze wszystkich funkcji zoptymalizowanych w ramach najnowszej aktualizacji modelu i jest standardowo wyposażony w przedni pas Sport Design – wcześniej dostępny jako opcja. Charakteryzuje się on efektownymi wypełnieniami otworów w zderzaku oraz dużymi bocznymi wlotami powietrza chłodzącego, a także jednorzędowym układem przednich świateł. Nowo zaprojektowany przód Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid wyróżnia się podwójnymi modułami przedniego oświetlenia Turbo w kształcie litery C i większymi bocznymi wlotami powietrza. Zmodernizowany pas świetlny z tyłu płynnie przebiega teraz przez pokrywę bagażnika, zyskał też odpowiednio dostosowany kontur.
Wariant Panamera Turbo S E-Hybrid jest standardowo wyposażony we wszystkie dostępne obecnie układy zawieszenia i sterowania, takie jak elektryczny system stabilizacji przechyłów Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), obejmujący Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), skrętną tylną oś wraz ze wspomaganiem układu kierowniczego Plus oraz hamulce Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).
Nowe odmiany Porsche Panamera można już zamawiać. Pierwsze samochody pojawią się u dealerów na początku grudnia 2020 roku. Ceny Porsche Panamera 4 E-Hybrid zaczynają się od 476 tys. zł, Panamera 4S – od 546 tys. zł, a Panamera Turbo S E-Hybrid – od 924 tys. zł.
Najnowsze
-
6. Rajd Motocyklowy Weteranów – hołd na dwóch kołach dla tych, którzy nie wrócili z misji. Start już 24 kwietnia!
Wkrótce rusza 6. edycja Rajdu Motocyklowego Weteranów - start już 24 kwietnia 2025 roku. Setki motocyklistów, weteranów i pasjonatów ruszą w trasę, by oddać hołd tym, którzy nie wrócili z misji. -
Od kartingu do F1 Academy? Kornelia Olkucka walczy o marzenia we włoskiej Formule F4!
-
XPENG P7, G6 i G9 – wideo z pierwszych jazd w Polsce! Ceny, dane techniczne, rywale. Oto chińskie modele, które rzucają rękawicę Tesli
-
Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie – poznaj nowe systemy w Toyocie C-HR
-
Audi Q4 e-tron – elektryczny SUV klasy premium dla nowoczesnych kierowców
Zostaw komentarz: