Porsche 911 Targa na targach Auto Nostalgia 2014
W dniach od 16 do 18 maja w Warszawie po raz kolejny odbędą się targi aut zabytkowych Auto Nostalgia. Z tej okazji Porsche przygotuje dla swoich miłośników imponujące stoisko o powierzchni 300 metrów. Główną atrakcją będzie wystawa poświęcona historii 911 Targa - wystąpią na niej wszystkie kolejne generacje modelu.
Jak co roku, Porsche wraz z członkami Porsche Club Poland przygotowało dla gości Auto Nostalgii liczne atrakcje. Na liczącym 300 m kw. stoisku pojawią się zabytkowe modele z Zuffenhausen, w tym kompletna reprezentacja wszystkich generacji 911 Targa. Nie zabraknie oczywiście tej najnowszej, której design – z szerokim słupkiem B i szklaną kopułą nad komorą silnikową – nawiązuje do pierwowzoru, wprowadzonego w 1967 roku. Otwarta „911” powstała w odpowiedzi na popularność, jaką w Stanach Zjednoczonych cieszyły się kabriolety. Tamtejsze przepisy bezpieczeństwa wymusiły jednak zastosowanie dodatkowych wzmocnień. Tak powstała Targa, której nazwa pochodzi od rozgrywanego na Sycylii wyścigu Targa Florio.
Na fanów niemieckiej marki czeka również stoisko z akcesoriami Porsche Driver’s Selection – doświadczeni eksperci, służący radami w zakresie eksploatacji oraz renowacji klasycznych modeli.
W tym roku targi Auto Nostalgia odbywają się już po raz czwarty – tradycyjnie, w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ulicy Marsa 56C w Warszawie. Impreza rozpoczyna się 16 maja br. od dnia prasowego dla wystawców i akredytowanych przedstawicieli mediów. Dla gości hale wystawowe będą otwarte w sobotę, 17 maja (godz. 10-18), i w niedzielę, 18 maja (godz. 10-17).
Wszystkie generacje Porsche 911 Targa |
![]() |
fot. Porsche |
Najnowsze
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Oto przegląd modeli Ford Pro - od kompaktowego Couriera po pełnowymiarowego Transita. Sprawdź, jakie zabudowy są dostępne, porównaj ładowność, zasięg i funkcjonalność, i dowiedz się, który wariant najlepiej odpowiada potrzebom Twojego biznesu. -
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
-
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
Zostaw komentarz: