Polskie firmy na torach Formuły 1
Dwie firmy znad Wisły wybrały najdroższy sport świata jako machinę marketingową do międzynarodowej ekspansji - donosi dzisiejszy Puls Biznesu.
Vitaly Petrov podczas testów w Jerez. |
![]() |
fot. Frendl
|
Jak podaje dziennik, już za tydzień – podczas Grand Prix w Bahrajnie, kiedy to rusza sezon Formuły 1 – po raz pierwszy w historii na starcie staną dwie polskie firmy. Sponsorem jednego z najbardziej utytułowanych zespołów w stawce został dom maklerski X-Trade Brokers. Producent napoju energetycznego Tiger został z kolei sponsorem Roberta Kubicy. W ten sposób obie firmy dołączają do ekskluzywnego grona sponsorów Formuły 1 i rzucają rękawicę gigantom. W gronie sponsorów były lub są czołowe światowe instytucje finansowe, przy których X-Trade to mikrus. Z kolei największy rywal Tigera w Polsce, Red Bull, jest właścicielem dwóch zespołów Red Bull Racing i Torro Rosso.
Źródło: Puls Biznesu
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: