
Polskie ceny modelu Hyundai i30 N
i30 N to pierwszy samochód marki Hyundai o sportowym charakterze, oferowany w linii modelowej N. Jest dopracowany na torze Nürburgring - jednym z najtrudniejszych obiektów wyścigowych na świecie. i30 N korzysta z doświadczenia Hyundai Motorsport w WRC.
Na polskim rynku model jest dostępny w trzech wersjach wyposażenia: N Base, N oraz N Performance. Samochód z silnikiem 2.0 T-GDI i mocy 250 KM oferowany jest w specyfikacji N Base oraz N i kosztuje odpowiednio 119 900 złotych i 129 900 złotych. Auto w specyfikacji N Performance, wyposażone w silnik 2.0 T-GDI o mocy 275 KM, zostało wycenione na 144 900 złotych.
i30 N opracowano z uwzględnieniem trzech aspektów: pokonywanie zakrętów, możliwości na torze i codzienne użytkowanie. Sportowy charakter modelu dopełnia wyposażenie: elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, elektronicznie kontrolowane zawieszenie, sportowa charakterystyka regulacji obrotów silnika (automatyczny międzygaz), wyczynowe opony czy stoper do pomiaru czasu okrążeń. Specjalna konstrukcja elementów układu wydechowego pozwoliła na uzyskanie „emocjonującego” dźwięku silnika.
i30 N daje spore możliwości personalizacji – pięć trybów jazdy, w tym N i N Custom to szerokie spektrum konfiguracji, od komfortowych ustawień codziennej jazdy, po maksymalne osiągi na torze wyścigowym.
Z zewnątrz uwagę zwracają wyraziste zderzaki o powiększonych wlotach powietrza z charakterystyczną, czerwoną linią, aerodynamiczny tylny spojler z trójkątnym światłem stop, dwie końcówki wydechu, 18- lub 19-calowe koła, sportowe fotele, oraz specjalny, niebieski lakier Performance Blue, inspirowany kolorystyką aut Hyundai Motorsport.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: