Polskie ceny i gama Peugeota 508
Nowy Peugeot 508 na początku był dostępny tylko w limitowanej serii First Edition. Teraz do sprzedaży wchodzi pełna gama, składająca się z czterech wersji wyposażenia, oraz pięciu jednostek napędowych.
Podstawowa wersja Peugeota 508 otwierająca całą gamę tych aut to jednostka wysokoprężna BlueHDi o mocy 130 KM połączona z manualną 6-stopniową skrzynią biegów w wersji Active. Lista wyposażenia obejmuje automatyczną klimatyzację (dwustrefową), felgi aluminiowe 16″, czujniki parkowania, 8” ekran dotykowy, pakiet Safety, tempomat i system bezkluczykowego uruchomienia auta. Cena to 123 900 PLN.
Za dopłatą 9 tys. zł otrzymamy wersję Allure (dodatkowo nawigacja z ekranem 10″, czujniki parkowania z przodu, alufelgi 17″ i pakiet oświetlenia Ambient), a za 143 900 zł kupimy GT Line (reflektory przednie i tylne Full LED, fotele z certyfikatem AGR, przyciemniane szyby, pakiet Safety Plus).
Topowa odmiana GT kosztuje 177 900 zł (zawieszenie adaptacyjne, 18″ felgi, system Hi-Fi Focal Premium oraz deska rozdzielcza i elementy drzwi wykończone drewnem), ale dostępne jest jeszcze limitowane First Edition za 199 900 zł (noktowizor, 19″ felgi, otwierany panoramiczny dach i elektryczne fotele z masażem).
Silnik PureTech 180 KM (1,6 l) to jednostka, która otwiera gamę silników benzynowych. Producent nie zdecydował się na wprowadzenie wersji PureTech 130 KM, ponieważ, jak tłumaczy, klientów w tej klasie nie interesowałaby jednostka 3-cylindrowa o pojemności 1,2 l. Dostępna jest też odmiana PureTech 225 KM. Diesle BlueHDi, oprócz 130 KM (1,5 l), mają również moc 160 i 180 KM (2,0 l).
W czwartym kwartale 2019 r. planowane jest rozszerzenie gamy silnikowej o jednostkę typu Plug-in Hybrid (PHEV) o mocy co najmniej 220 KM.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: