
Polskie ceny i gama Peugeota 508
Nowy Peugeot 508 na początku był dostępny tylko w limitowanej serii First Edition. Teraz do sprzedaży wchodzi pełna gama, składająca się z czterech wersji wyposażenia, oraz pięciu jednostek napędowych.
Podstawowa wersja Peugeota 508 otwierająca całą gamę tych aut to jednostka wysokoprężna BlueHDi o mocy 130 KM połączona z manualną 6-stopniową skrzynią biegów w wersji Active. Lista wyposażenia obejmuje automatyczną klimatyzację (dwustrefową), felgi aluminiowe 16″, czujniki parkowania, 8” ekran dotykowy, pakiet Safety, tempomat i system bezkluczykowego uruchomienia auta. Cena to 123 900 PLN.
Za dopłatą 9 tys. zł otrzymamy wersję Allure (dodatkowo nawigacja z ekranem 10″, czujniki parkowania z przodu, alufelgi 17″ i pakiet oświetlenia Ambient), a za 143 900 zł kupimy GT Line (reflektory przednie i tylne Full LED, fotele z certyfikatem AGR, przyciemniane szyby, pakiet Safety Plus).
Topowa odmiana GT kosztuje 177 900 zł (zawieszenie adaptacyjne, 18″ felgi, system Hi-Fi Focal Premium oraz deska rozdzielcza i elementy drzwi wykończone drewnem), ale dostępne jest jeszcze limitowane First Edition za 199 900 zł (noktowizor, 19″ felgi, otwierany panoramiczny dach i elektryczne fotele z masażem).
Silnik PureTech 180 KM (1,6 l) to jednostka, która otwiera gamę silników benzynowych. Producent nie zdecydował się na wprowadzenie wersji PureTech 130 KM, ponieważ, jak tłumaczy, klientów w tej klasie nie interesowałaby jednostka 3-cylindrowa o pojemności 1,2 l. Dostępna jest też odmiana PureTech 225 KM. Diesle BlueHDi, oprócz 130 KM (1,5 l), mają również moc 160 i 180 KM (2,0 l).
W czwartym kwartale 2019 r. planowane jest rozszerzenie gamy silnikowej o jednostkę typu Plug-in Hybrid (PHEV) o mocy co najmniej 220 KM.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: