Pierwsza akcja serwisowa Volvo XC90
Jeszcze na dobre nie zagościł w europejskich salonach, a już czeka go pierwsza akcja serwisowa. Mowa o flagowym SUV-ie ze Szwecji, w którym odkryto problem z elektroniką.
Volvo ogłosiło oficjalną akcję serwisową dotyczącą nowego modelu XC90. Dotyczy ona wszystkich modeli XC90 poruszających się w Europie i Stanach Zjednoczonych.
Problem tkwi w przedniej wiązce przewodów, które zostały nieprawidłowo zainstalowane do samochodu w fabryce. W wyniku tego błędu może dojść do ich uszkodzenia, co spowoduje wyświetlenie błędu na tablicy rozdzielczej. Z powodu tego problemu może się również zdarzyć, że przestaną działać poduszki powietrzne w przednich fotelach. Jak podaje producent, ta wada nie spowoduje przypadkowego wystrzelenia poduszek.
Akcja serwisowa dotyczy niewielkiej liczby egzemplarzy Volvo XC90. Tylko 200 samochodów zostanie zakwalifikowanych do wizyty w najbliższym, autoryzowanym serwisie. Większość z nich znajduje się na rynku szwedzkim. Jak dotąd nie zanotowano żadnych incydentów związanych z defektem.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: