Pierwsza akcja serwisowa Volvo XC90

Jeszcze na dobre nie zagościł w europejskich salonach, a już czeka go pierwsza akcja serwisowa. Mowa o flagowym SUV-ie ze Szwecji, w którym odkryto problem z elektroniką.

Volvo ogłosiło oficjalną akcję serwisową dotyczącą nowego modelu XC90. Dotyczy ona wszystkich modeli XC90 poruszających się w Europie i Stanach Zjednoczonych.

Problem tkwi w przedniej wiązce przewodów, które zostały nieprawidłowo zainstalowane do samochodu w fabryce. W wyniku tego błędu może dojść do ich uszkodzenia, co spowoduje wyświetlenie błędu na tablicy rozdzielczej. Z powodu tego problemu może się również zdarzyć, że przestaną działać poduszki powietrzne w przednich fotelach. Jak podaje producent, ta wada nie spowoduje przypadkowego wystrzelenia poduszek.

Akcja serwisowa dotyczy niewielkiej liczby egzemplarzy Volvo XC90. Tylko 200 samochodów zostanie zakwalifikowanych do wizyty w najbliższym, autoryzowanym serwisie. Większość z nich znajduje się na rynku szwedzkim. Jak dotąd nie zanotowano żadnych incydentów związanych z defektem.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze