Peugeot wspiera polarnika
Marek Kamiński podjął współpracę z Peugeot Polska zostając ambasadorem francuskiej marki. Ta współpraca wykracza jednak poza marketing i jest przykładem odpowiedzialnego biznesu. Brawo za inicjatywę!
fot. Peugeot |
Bycie ambasadorem marki to nie tylko jeżdżenie jej samochodami i uśmiechanie się do fotoreporerów, a już szczególnie nie w tym przypadku. Współpraca Marka Kamińskiego i francuskiego producenta opiera się na wspieraniu jego fundacji i to w bardzo ciekawy sposób. Poza przekazaniem fundacji polarnika dwóch modeli nowego, rodzinnego Peugeota 5008, Peugeot Polska przekaże również na jej rzecz 1% wartości sprzedaży wszystkich modeli 5008 z całego 2010 roku. Te pieniądze pomogą spełnić niejedno dziecięce marzenie!
Fundacja Marka Kamińskiego istnieje od 1996 roku wspierając niepełnosprawne i chore dzieci. Jej założyciel to pasjonat, odkrywca i człowiek, który dokonał już niejednego cudu. Oby z firmą Peugeot dokonali kolejnych!
Najnowsze
-
Takich fotoradarów jeszcze w Polsce nie było. Mogą pojawić się w każdym miejscu
Wygląda na to, że kierowcy muszą przygotować się na kolejną rewolucję w systemie karania ich. Polskie służby planują zakup zupełnie nowego rodzaju fotoradarów, które pozwolą na wystawienie jeszcze większej liczby mandatów. Urządzenia te mają działać z zaskoczenia. -
O krok od budowy nowego odcinka drogi S12. Ułatwi dojazd do granicy
-
Rowerzysta potrącił samochód na przejściu. Tak, dobrze czytacie
-
Po czym poznać nieoznakowany radiowóz? Tak sprawdzisz, czy jedzie za tobą policja
-
Pamiętasz o nowych zasadach policyjnej kontroli? Kara to nawet 30 tys. zł
Zostaw komentarz: