Peugeot wspiera polarnika
Marek Kamiński podjął współpracę z Peugeot Polska zostając ambasadorem francuskiej marki. Ta współpraca wykracza jednak poza marketing i jest przykładem odpowiedzialnego biznesu. Brawo za inicjatywę!
![]() |
| fot. Peugeot |
Bycie ambasadorem marki to nie tylko jeżdżenie jej samochodami i uśmiechanie się do fotoreporerów, a już szczególnie nie w tym przypadku. Współpraca Marka Kamińskiego i francuskiego producenta opiera się na wspieraniu jego fundacji i to w bardzo ciekawy sposób. Poza przekazaniem fundacji polarnika dwóch modeli nowego, rodzinnego Peugeota 5008, Peugeot Polska przekaże również na jej rzecz 1% wartości sprzedaży wszystkich modeli 5008 z całego 2010 roku. Te pieniądze pomogą spełnić niejedno dziecięce marzenie!
Fundacja Marka Kamińskiego istnieje od 1996 roku wspierając niepełnosprawne i chore dzieci. Jej założyciel to pasjonat, odkrywca i człowiek, który dokonał już niejednego cudu. Oby z firmą Peugeot dokonali kolejnych!
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.

Zostaw komentarz: