Peugeot wspiera polarnika
Marek Kamiński podjął współpracę z Peugeot Polska zostając ambasadorem francuskiej marki. Ta współpraca wykracza jednak poza marketing i jest przykładem odpowiedzialnego biznesu. Brawo za inicjatywę!
![]() |
fot. Peugeot |
Bycie ambasadorem marki to nie tylko jeżdżenie jej samochodami i uśmiechanie się do fotoreporerów, a już szczególnie nie w tym przypadku. Współpraca Marka Kamińskiego i francuskiego producenta opiera się na wspieraniu jego fundacji i to w bardzo ciekawy sposób. Poza przekazaniem fundacji polarnika dwóch modeli nowego, rodzinnego Peugeota 5008, Peugeot Polska przekaże również na jej rzecz 1% wartości sprzedaży wszystkich modeli 5008 z całego 2010 roku. Te pieniądze pomogą spełnić niejedno dziecięce marzenie!
Fundacja Marka Kamińskiego istnieje od 1996 roku wspierając niepełnosprawne i chore dzieci. Jej założyciel to pasjonat, odkrywca i człowiek, który dokonał już niejednego cudu. Oby z firmą Peugeot dokonali kolejnych!
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: