Peugeot 308 Roadtrip – francuski podróżnik wyjeżdża na drogi

Peugeot właśnie wprowadza specjalną serię o nazwie Roadtrip dla modelu 308. Nie mogło oczywiście zabraknąć go w lakierze niebieskim Vertigo. Czy specjalna wersja będzie idealnym przyjacielem na wakacyjne wycieczki?

Z zewnątrz specjalna seria Roadtrip jest rozpoznawalna na pierwszy rzut oka dzięki logo Roadtrip umiejscowionemu na przednich błotnikach, urodziwym 16-calowym felgom „ZYRCON” w wersji diamentowanej oraz przyciemnianym szybom w tylnych drzwiach i klapie bagażnika. We wnętrzu natomiast znajdziemy tapicerkę Alcantara Mistra z przeszyciami w kolorach Orange Sunset i Szary Tramontane, dywaniki podłogowe z przeszyciami Orange Sunset i Szary Tramontane.
 
Również kierownica, panele drzwiowe, centralny podłokietnik, dźwignia zmiany biegów (w wersji manualnej) dostępne są z przeszyciami w kolorach Orange Sunset i Szary Tramontane. Producent dodał aluminiowy zestaw pedałów, podnóżek i progi drzwi z logo marki. Peugeot i-Cockpit składa się z błyszczącego 10-calowego cyfrowego panelu o wysokiej rozdzielczości.
 
 
Klienci do wyboru będą mieli pod maską silnik benzynowy PureTech 130 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach lub automatyczną skrzynią EAT8 albo silnik wysokoprężny BlueHDi 130 KM S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach lub z automatyczną skrzynią biegów EAT8.
 
 
Standardowe wyposażenie zawiera: 

  • Adaptacyjny tempomat z funkcją STOP w samochodzie z automatyczną skrzynią biegów (w wersji z manualną skrzynią biegów funkcja ta działa w zakresie prędkości od 0 do 30 km/h), z możliwością regulacji zalecanej odległości między samochodami,
  • VisioPark z kamerą cofania 180° i funkcją wspomagania parkowania. Mierzy ona dostępną przestrzeń parkingową i podczas manewrów wyręcza kierowcę w obsłudze kierownicy,
  • System automatycznego hamowania awaryjnego najnowszej generacji (rozpoznaje pieszych i rowerzystów w dzień i w nocy przy prędkości od 5 km/h do 140 km/h, w zależności od wersji), 
  • System ostrzegania kierowcy o obecności pieszych w torze jazdy, działający do 60 km/h,
  • System aktywnego monitorowania pasa ruchu lub zjechania na pobocze, koryguje tor jazdy od 65 km/h,
  • System wykrywania zmęczenia kierowcy kontroluje czujność kierowcy w czasie długiej jazdy i przy prędkościach przekraczających 65 km/h. Kontrola odbywa się poprzez analizę niewielkich ruchów kierownicy,
  • System automatycznego przełączania świateł drogowych,
  • System rozpoznawania znaków ograniczeń prędkości,
  • Elektryczny hamulec postojowy,
  • Nawigacja 3D połączona z usługą TomTom® Traffic i cyfrowym radiem DAB, 
  • Bezkluczykowy dostęp i uruchomianie.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze