Peugeot 2008: znamy polskie ceny i gamę silnikową

Peugeot prezentuje dzisiaj polską gamę i cenniki nowego SUV-a 2008. W polskich salonach pojawi się w marcu przyszłego roku, ale od tej chwili można już na niego składać zamówienia.

Wymiary nowego Peugeota 2008 są typowe dla SUV-a. Auto wyposażono w nowoczesne technologie, tj. i-Cockpit 3D, który zapewnia efekt immersji, czy nowe systemy wspomagania prowadzenia.

Do wyboru na polskim rynku będą trzy różne rodzaje napędu: elektryczny (dostępny na polskim rynku w drugiej połowie 2020 roku), benzynowy i wysokoprężny.

Nowy PEUGEOT 2008 jest dostępny w Polsce w sprzedaży od dziś w pełnej gamie, składającej się z 4 wersji wyposażenia (Active / Allure / GT Line / GT) oraz sześciu układów napędowych. Podstawowa wersja otwierająca gamę to jednostka benzynowa PureTech o mocy 100 KM połączona z manualną 6-stopniową skrzynią biegów w wersji Active, która zawiera już bogate wyposażenie aut segmentu B SUV – klimatyzację manualną oraz kolorowy ekran dotykowy 7” z radiem i Bluetooth oraz pakiet systemów wspomagania prowadzenia. Cena tak wyposażonego modelu startuje od 79 900 złotych. 

Cennik-nowego-SUV-a-PEUGEOT-2008.pdf

Wersja Allure, to wersja o charakterze „upper mainstream”, która pozwala na specyfikację samochodu na poziomie wyższych segmentów. Wersja GT Line nawiązuje do samochodów typu GT i zawiera w wyposażeniu standardowym m.in. reflektory Full LED, 18” felgi aluminiowe, kamerę cofania, wyższy pakiet systemów wspomagania prowadzenia, sportowe fotele oraz bardziej agresywną stylistykę nadwozia. Dzięki tym elementom samochód nie odbiega wyposażeniem od segmentu premium. Wieńcząca gamę wersja GT o mocy 155 KM w wersji spalinowej i 136 KM w wersji elektrycznej to samochód w pełni wyposażony, który nie pozostawia już dużych możliwości doposażenia, zawierając wyposażenie standardowe na poziomie samochodów marek premium, jednocześnie oferując cenę na poziomie ich podstawowych wersji.

Dane-techniczne-nowego-SUV-a-PEUGEOT-2008.pdf

Gama 2008 pojawi się w salonach w marcu 2020 roku. Wersja elektryczna –  model z silnikiem elektrycznym o mocy 100 kW (136 KM), z akumulatorem trakcyjnym o mocy 50 kWh i zasięgiem 320 km wg procedury WLTP – będzie dostępna do zamówienia w ciągu kilku tygodni, a samochody w sieci dealerskiej będą do dyspozycji klientów w czerwcu 2020 roku.

Ofertę otwierają silniki PureTech z filtrem cząstek stałych (GPF) o pojemności 1,2 l i mocach 100, 130 KM oraz 155 KM. Do wyboru będzie również wysokopręzny silnik BlueHDi (o mocy 100 oraz 130 KM) nowej generacji spełniający wymagania normy Euro 6.

Niektóre z silników skonfigurowano ze skrzynią manualną, lecz do wyboru będzie również automatyczna EAT8, zbudowana we współpracy z japońską firmą Aisin AW.

Oferta silników benzynowych wykorzystuje 3-cylindrowy blok o pojemności 1,2 l, zgodny z normą Euro 6d:
– PureTech 100 KM S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach;
– PureTech 130 KM S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach lub automatyczną skrzynią EAT8;
– PureTech 155 KM S&S z automatyczną skrzynią EAT8 (wyłącznie w wersji GT).

Oferta silników wysokoprężnych obejmuje 4-cylindrową jednostkę o pojemności 1,5 l (zgodną z normą Euro 6d-temp w momencie debiutu rynkowego) w dwóch wersjach mocy:
– BlueHDi 100 KM S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach,
– BlueHDi 130 KM S&S z automatyczną skrzynią biegów EAT8.

 

Komentarze:

Anonymous - 5 marca 2021

Cena spora, biorąc pod uwagę że za prawie 20 tys mniej można kupić tivoli z 163KM.

Odpowiedz
Pokaż więcej komentarzy
Pokaż Mniej komentarzy
Schowaj wszystkie

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze