Patronat prezydenta nad Rajdem Polski LOTOS
Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Bronisław Komorowski objął swoim patronatem jubileuszowy LOTOS 70. Rajd Polski.
W liście do Andrzeja Witkowskiego, prezesa Polskiego Związku Motorowego, przesłanym przez Sławomira Rybickiego, sekretarza stanu w Kancelarii Prezydenta RP, czytamy między innymi: „Mam przyjemność poinformować Pana Prezesa, że Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej przychylił się do Państwa prośby i przyjął zaproszenie do objęcia honorowego patronatu nad tegorocznym, siedemdziesiątym Rajdem Polski – jednym z najstarszych rajdów samochodowych na świecie i największą w Polsce sportową imprezą samochodową. Życzę Panu Prezesowi oraz wszystkim osobom zaangażowanym w organizację Rajdu pomyślnego przebiegu tego prestiżowego sportowego wydarzenia”.
![]() |
fot. PZM
|
– Patronat prezydenta nad jubileuszową edycją naszego rajdu to dla nas wielkie wyróżnienie. To także potwierdzenie szczególnej pozycji rajdu w kalendarzu sportowych, nie tylko motoryzacyjnych, imprez w naszym kraju. Cenimy sobie bardzo ten dowód uznania dla pracy wszystkich organizatorów rajdu. Patronat Pierwszego Obywatela Rzeczpospolitej nad rajdem stanowi potwierdzenie dla naszych działań dotyczących przyszłości polskiego klasyka – powiedział Andrzej Witkowski, prezes PZM.
Bronisław Komorowski był gościem Rajdu Polski w czerwcu 2010 roku. Jako marszałek sejmu zapoznał się z organizacją 67. edycji imprezy, obserwował zmagania kierowców na trasie jednego z odcinków specjalnych, przyglądał się pracy mechaników w parku serwisowym, a także rozmawiał z zawodnikami. Organizatorzy Rajdu Polski przygotowali wtedy dla Bronisława Komorowskiego niespodziankę, którą była przejażdżka w fotelu pilota na trasie superoesu na Torze Mikołajki.
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: