Parking dla motocykli i skuterów w galerii handlowej
Sadyba Best Mall jako pierwsze centrum handlowe w Polsce wprowadza rozwiązanie parkingowe dla motocykli i skuterów, które ma zapewnić użytkownikom jednośladów wygodę i komfort, zaś ich pojazdom bezpieczeństwo w czasie parkowania.
Motocykliści i skuterzyści stanowią coraz liczniejszą grupę klientów centrów handlowych. Jednak z uwagi na fakt, że chodzenie w stroju ochronnym, z kaskiem i rękawicami w rękach do wygodnych nie należy, wizyta w sklepie trwa z reguły krótko i podyktowana jest zakupem najpotrzebniejszych produktów, czy koniecznością załatwienia innej usługi.
Tymczasem wprowadzenie ułatwień w postaci skrytki, w której można w bezpieczny sposób przechować rzeczy da użytkownikom jednośladów niewątpliwy komfort i sprawi, że będą się mogli w galerii handlowej poczuć mile widziani.
Parking dla motocykli i skuterów w Sadyba Best Mall |
![]() |
Nowa usługa w postaci terminalu parkingowego, który pozwoli na przechowywanie kasku i rzeczy osobistych, zapewni zarazem bezpieczeństwo motocykla lub skutera w czasie postoju. Po zaparkowaniu jednośladem wystarczy włożyć swój ekwipunek do wnętrza schowka i zamknąć go własnym „disc lockiem”.
Poniższy filmik szczegółowo prezentuje sposób korzystania z motoParkingu.
Z niecierpliwością oczekujemy na rozpowszechnienie się systemu motoParking w Polsce, by był szerzej dostępny na terenach miejskich, przy restauracjach, miejscach turystycznych, centrach handlowych, kinach, parkach rozrywki, dużych biurach, stacjach metra, kolei i wielu innych miejscach postoju.
Sadyba Best Mall zlokalizowane jest na warszawskiej Sadybie, przy ulicy Powsińskiej prowadzącej do Wilanowa, Powsina i dalej do Konstancina-Jeziornej.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: