
Oto Gymkhana numer 9!
Ken Block wraca do gry. Po wielkobudżetowej produkcji w Dubaju, wyprodukowanej w zeszłym roku przyszedł czas na coś bardziej "swojskiego". Tym razem jego szalone popisy nakręcono w klimacie industrialnym.
Twórca nowej części powiedział podczas prezentacji nowego filmu, że planował wrócić do korzeni w dziewiątej części produkcji. Szczególnie, że tym razem jego wyczyny odbywały się przy użyciu Forda Focusa RS RX, którym na co dzień startuje w zawodach z serii World Rallycross.
Najnowsza maszyna Kena Blocka powstała w garażu firmy M-Sport. Maksymalnie odchudzony Ford Focus ma pod maską silnik o mocy 600 KM, dysponujący gigantycznym momentem obrotowym o wartości 894 Nm. W tym sezonie maszyna stanęła trzy razy na podium wyścigowej serii. Dwa razy wygrał Norweg Andreas Bakkerud. Ken Block zameldował się raz na trzecim miejscu.
Dziewiąta część Gymkhany rozpoczyna się sceną na opuszczonym dworcu Buffalo, a następnie samochód ślizga się wokół budynków, torów, a nawet pociągu i helikoptera.
Zapnijcie pasy i odpalcie filmik. Tym razem znów nie zabraknie emocji!
Najnowsze
-
XPENG P7, G6 i G9 – wideo z pierwszych jazd w Polsce! Ceny, dane techniczne, rywale. Oto chińskie modele, które rzucają rękawicę Tesli
XPENG, chiński producent elektrycznych samochodów, właśnie debiutuje w Polsce z trzema modelami: sportowym sedanem P7, SUV-em coupe G6 oraz flagowym SUV-em G9. Każdy z nich łączy futurystyczny design, zaawansowaną technologię i konkurencyjne osiągi – często przewyższając Teslę, Audi czy BMW. Czy XPENG ma szansę podbić polski rynek, oferując więcej za mniej? Sprawdziłam wszystkie trzy modele na torze, porównując je […] -
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
-
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
Zostaw komentarz: