Opony turystyczne Dunlop opracowane z Harleyem
Marka Dunlop wzbogaciła swoją ofertę opon turystycznych na tylne koło o model D407T. Pracę nad nim prowadzono z udziałem firmy Harley-Davidson.
Dunlop D407T do motocykli turystycznych Harley-Davidson. |
![]() |
fot. Dunlop |
Opona będzie fabrycznie montowana we wszystkich turystycznych modelach motocykli Harley-Davidson produkowanych w 2014 roku.
W modelu D407T zastosowano technologie opon drugiej generacji oraz Multi-Tread. To rozwiązanie oznacza połączenie wysoce trwałego i odpornego na ścieranie składnika mieszanki w środkowej części opony z zapewniającymi wysoką przyczepność składnikami w barku ogumienia. Opona została zaprojektowana tak, aby zapewniać jak najwyższe osiągi i przebiegi dłuższe od poprzedniego modelu, bez pogorszenia przyczepności i dobrych właściwości jezdnych.
D407T, stanowiącą standardowe wyposażenie motocykla Touring z 2014 roku, można także montować w starszych modelach firmy Harley-Davidson z lat 2009-2013.
Wielu wiodących w świecie producentów motocykli montuje opony Dunlop jako standardowe wyposażenie, włączając w to takie marki, jak Aprilia, Benelli, Harley Davidson, Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Moto Guzzi, MV Agusta, Piaggio, Suzuki, Triumph i Yamaha.
Bieżnik |
Przód (F)/ Tył (R) |
Rozmiar |
Indeks L/S |
TT/TL |
D407T |
R |
180/65 B 16 |
81H |
TL |
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: