Offroad za kierownicą Audi A6 sedan
Audi wiele lat temu wywołało furorę napędem na wszystkie koła quattro, który jest ceniony przez kierowców do dziś. Czy jest jednak na tyle dobry, żeby z sedana zrobić terenówkę?
Audi ma w swojej ofercie uterenowioną wersję A6 – nazywa się Allroad i bazuje na wersji kombi, do której dołożono plastikowe osłony nadwozia oraz pneumatyczne zawieszenie z szerokim zakresem regulacji prześwitu. Seryjnie oferowany jest też stały napęd na wszystkie koła quattro z centralnym mechanizmem różnicowym Torsen, znanym ze swojej skuteczności, np. w wyciąganiu samochodu z tarapatów. Tylko czy każde auto z tym systemem poradzi sobie w terenie?
Miłośnicy offroadu natychmiast zakrzykną, że 4×4 to nie wszystko – potrzebny jest odpowiednio duży prześwit, dobre kąty zejścia i natarcia, reduktor, a przede wszystkim porządne terenowe opony. Audi A6 sedan pewnego Rosjanina, który stworzył kompilację wideo ze swoim samochodem jeżdżącym po bezdrożach, nie spełnia żadnego z tych kryteriów. Tym większe wrażenie robi to, co potrafi napęd quattro.
Najnowsze
-
Znaleziska sprzed ponad 4000 lat na budowie drogi S1. Co dalej z budową ekspresówki?
Budowa dróg często wiąże się z występowaniem nieprzewidzianych utrudnień. Rzadko zdarza się, aby były one tak interesujące jak te na budowie drogi ekspresowej S1 między Oświęcimiem i Dankowicami, gdzie odkryto cenne pozostałości sprzed tysięcy lat. -
Jeden jechał za szybko, drugi wymusił – kto jest winny w tej sytuacji?
-
Co z nowym podatkiem dla kierowców? Rząd ma nowy plan, jak uderzyć nas po kieszeni
-
Minister Gawkowski stracił samochód za 100 tys. zł. Oszukali go metodą „na bliźniaka”
-
Ile samochód przejedzie na rezerwie? Ile pojadę z zasięgiem 0 km?
Zostaw komentarz: