
Odzieżowa kolekcja marki McLaren
Uwielbiamy te momenty, kiedy moda i motoryzacja idą w parze. Dziś, jedna z najbardziej sportowych marek produkujących samochody - McLaren - zaprezentowała swoją pierwszą kolekcję ubiorów.
Podobnie jak w przypadku kolekcji BMW, Mercedesa, czy Jaguara nie należy się spodziewać rozbudowanej ofery odzieżowej. Nowa kolekcja, którą nazwano Belstaff X McLaren to kooperacja dwóch brytyjskich marek – samochodowej i odzieżowej. Zawiera lekkie kurtki do jazdy samochodem, skrojone i dla kobiet (trzy wzory) i mężczyzn inaczej (10 wzorów), wykonane z oddychającego materiału (typu softshell), przeciwdeszczowe lub skórzane. Ewidentnie projektantom przyświecała jednak nie tylko nowoczesna stylizacja, jakość wykonania, ale i wygoda, mająca towarzyszyć codziennemu podróżowaniu samochodem. Całość utrzymano w stonowanych, eleganckich, grafitowo-czarnych barwach.
Kolekcja zaczyna się od bluz (160 funtów) wykonanych z materiałów rozciągliwych – elastycznych z zewnątrz i ciepłych (wełna merynosów) wewnątrz. W razie opadów, które na wyspach są zjawiskiem więcej niż częstym, przewidziano wodoodporne kurtki z wyższym kołnierzem, wstawkami z siateczki do wentylacji i zakrytymi połami bocznymi kieszeniami (450 funtów). Naszą uwagę zwracają jednak wykonane z miękkiej skóry kurtki, które nie mają wykończenia kołnierzem, więc stylizację można ubarwić szalem, lub piękną apaszką. Wyglądają na układające się do sylwetki.
Niestety, koszt takiej kurtki jest stosowny do marki i ceny samochodu – to aż 1195 funtów…
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: