Od przedszkola do Rolls-Royce’a
Rośnie pokolenie, któremu będziemy zawdzięczać ekscytujące premiery na targach w Genewie za, powiedzmy, 20 lat. Rolls-Royce już dzisiaj zachęca maluchy do myślenia o zatrudnieniu w branży!
Zainicjowany w Wielkiej Brytanii rządowy projekt „See Inside Manufacturing” ruszył w 2011 roku. Jego celem jest edukowanie dzieci i młodzieży w kwestii możliwości i warunków zatrudnienia w branży motoryzacyjnej, co ma być pierwszym krokiem do wyłapywania i kształcenia młodych talentów. Przedstawiciele Rolls-Royce’a w ramach programu odwiedzają szkoły, prowadzą wykłady dla nauczycieli, a także zapraszają wycieczki do fabryki i biura w Goodwood.
![]() |
fot. BMW
|
Ostatnia wizyta miała miejsce w szkole podstawowej East Preston. Kilkadziesiąt pięcio- i sześciolatków wysłuchało opowieści o tajnikach powstawania luksusowych aut, każdy chętny miał również okazję zasiąść za kierownicą Phantoma. Dzieci były zachęcane do zadawania pytań i dyskusji – jej podstawowym wnioskiem było przekonanie, że współczesny Kopciuszek zmierzałby na bal właśnie Rollsem.
![]() |
fot. BMW
|
W tym samym czasie Rolls-Royce ogłosił również nabór kandydatów na staż w fabryce. Młodzi ludzie w wieku od 16 do 24 lat będą pracować pod okiem wykwalifikowanych specjalistów, mierząc się z elektroniką, mechaniką i wykończeniem auta. Kandydaci mogą zgłaszać się do 17 marca poprzez aplikację online na stronie www.rolls-roycemotorcars.com/careers.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: