Nowy plecak dla motocyklistów – K-Pack!
Brytyjska Firma KNOX postanowiła sprostać potrzebom motocyklistów wypuściła właśnie na rynek najnowszy model plecaka o nazwie K-Pack, charakteryzuje się on przede wszystkim wygodą oraz aerodynamiką, tak ważnymi cechami, gdy poruszamy się motocyklem.
Plecak został zaprojektowany w taki sposób, aby środek ciężkości po spakowaniu go znajdował się w dolnej części nad biodrami, redukując tym samym obciążenie ramion, które to potrafi sprawiać duży dyskomfort przy dłuższy podróżach. Paski są skonstruowane w taki sposób, aby był zapewniony dobry przepływ powietrza i by wilgoć nie gromadziła się w tym miejscu.
Plecak zapewnia 25 litrów przestrzeni bagażowej, co może okazać się idealnym rozwiązaniem dla osób poruszających się ścigaczami oraz crossami, gdzie nie zawsze przy tych motocyklach możemy zamontować kufry, bądź sakwy podróżne. Do naszych bagaży dostaniemy się poprzez długi zamek, który otwiera się na 180 stopni, kolejne zalety tego plecaka to liczne kieszenie w środku m.in. na dokumenty, telefon komórkowy. Na zewnątrz zajdziemy mocowanie na butelkę napoju, a także specjalną kieszeń, która z łatwością możemy przekształcić w przenośną torbę zawieszaną na biodrach. Do plecaka za pomocą specjalnych zaczepów możemy dołączyć pokrowiec na kask, a także kieszeń na dodatkową szybę do niego.
K-Pack idealny pleacak dla miłośników ścigaczy i crossów. |
![]() |
fot. KNOX
|
Do K-Packa jest dołączony wodoodporny pokrowiec z odblaskowymi wstawkami, a także specjalny system pasków zabezpieczający zawartość przed kradzieżą.
Sam plecak jest bardzo funkcjonalny i w 100% przystosowany do jazdy, dzięki dobremu przyleganiu do pleców jeźdźca. Jak Wam się podoba nowy produkt KNOXa?
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Ja kupuję.
Lepszy niż sixpack for sure!