Nowy Peugeot 508 SW – znamy polskie ceny!

Po sukcesie sprzedaży limitowanej serii First Edition, nowy PEUGEOT 508 SW jest dostępny w Polsce w sprzedaży od dziś w pełnej gamie, składającej się z 4 wersji wyposażenia oraz pięciu jednostek napędowych. Znamy ceny w Polsce!

Po premierze bezkompromisowego sedana, na polskim rynku pojawiła się wersja SW nowego PEUGEOT 508. Model jest wyposażony w najnowszej generacji PEUGEOT i-Cockpit®, nowością jest również unikatowy w tym segmencie system Night Vision oraz adaptacyjne zawieszenie. Samochód ma niewielki promień skrętu, dzięki temu nie są mu straszne ani ulice ze zwartą miejską zabudową, ani szerokie autostrady.

Podstawowa wersja otwierająca gamę to jednostka wysokoprężna BlueHDi o mocy 130 KM połączona z manualną 6-stopniową skrzynią biegów w wersji Active, która zawiera bogate wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa (Pakiet Safety 5*), czujniki parkowania, 8” ekran dotykowy, tempomat, system bezkluczykowego uruchomienia auta. Cena: 129 400 PLN1.  Dodatkowo w wersji Active z silnikiem PureTech 180 KM EAT8 w standardzie występuje zawieszenie adaptacyjne Active Suspension Control. 

Silnik PureTech 180 KM EAT8 to jednostka, która otwiera gamę silników benzynowych. Tak skonfigurowana oferta odpowiada na oczekiwania klientów tego segmentu rynku, poszukujących mocnych, dynamicznych silników. Gama wersji mainstream dopełniona jest poprzez wersje pozycjonowane blisko konkurencji premium – GT Line i GT, które swoim wykończeniem, mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem ukazują w pełni agresywny i komfortowy charakter koncepcji nowego PEUGEOT 508 SW. 

W czwartym kwartale 2019 r. planowane jest rozszerzenie gamy silnikowej o jednostkę typu Plug-in Hybrid (PHEV) o mocy 225 KM. 

Marka PEUGEOT zawsze projektuje nadwozia kombi na bazie sylwetki sedana. 
Dzięki funkcjonalnym relingom dachowym, doskonale wpisującym się w styl samochodu, jest on prawie tak niski jak sedan i ma zaledwie 1,42 m wysokości. To prawie o 6 cm mniej niż PEUGEOT 508 SW poprzedniej generacji. Niskie nadwozie zapewnia optymalną aerodynamikę przy zachowaniu wystarczającego miejsca nad głową dla pasażerów na tylnych siedzeniach, zgodnie ze standardami w tym segmencie.

Nowy PEUGEOT 508 SW ma długość 4,78 m (tylko 3 cm więcej niż w sedanie i 5 cm mniej niż model poprzedniej generacji). Z profilu ukazuje napiętą i jednocześnie płynną linię maski, przechodzącą w niską i rozciągniętą linię dachu. Unikatowym rozwiązaniem dla modelu kombi zaprojektowanego przez producenta samochodów seryjnych są drzwi z oknami bez obramowania. 

Dzięki reflektorom wykonanym w technologii Full LED i pionowym, opalizującym światłom dziennym LED, nowy PEUGEOT 508 SW ma silną i niepowtarzalną osobowość, którą podkreśla dodatkowo logo lwa umieszczone pośrodku grilla i znak „508” na przodzie maski.

Bagażnik ma pojemność 530 litrów pod roletą, a dzięki prostopadłościennym kształtom jest bardzo ustawny. Jego pojemność jest bardzo zbliżona do pojemności bagażnika modelu poprzedniej generacji (560 litrów).

Wysokiej klasy system Hi-Fi został opracowany przez renomowaną francuską firmę FOCAL®, specjalizującą się w projektowaniu systemów audio. Na system składa się dziesięć głośników wyposażonych w unikatowe technologie. Oferują krystalicznie czysty i precyzyjny dźwięk, wypełniający wnętrze samochodu. Wysokotonowe głośniki umieszczone w czterech drzwiach są osłonięte siatkami ze szczotkowanego metalu.

Najnowsze

Nowa Mazda 3 i silnik benzynowy Skyactive-X

Mazda wprowadza do sprzedaży swój rewolucyjny silnik benzynowy Skyactiv-X, oferowany w Nowej Maździe.

Wyposażony w technologię Mazdy zapłonu samoczynnego sterowanego świecą (SPCCI), 2-litrowy czterocylindrowy silnik Skyactiv-X jest pierwszą na świecie seryjnie produkowaną jednostką napędową łączącą zapłon iskrowy silnika benzynowego z zapłonem samoczynnym znanym z silnika Diesla. Zapewniając kierowcom wysokoobrotową charakterystykę silnika benzynowego i doskonałą reakcję na gaz rodem z silnika wysokoprężnego,

Nowa Mazda3 z jednostką Skyactiv-X generuje maksymalną moc 180 KM i 224 Nm. Nowa Mazda3 Skyactiv-X z nadwoziem sedan osiąga zużycie paliwa zaledwie 4,3 l/100 km przy emisji CO2 96 g/km1,2,3.

Silnik Skyactiv-X w Nowej Maździe 3 w standardzie wyposażony jest w technologię Mazda M Hybrid. Nowatorski system miękkiej hybrydy wykorzystujący instalację 24V, pomaga obniżyć zużycie paliwa, emisje i zwiększyć dynamikę, wykorzystując energię odzyskaną podczas hamowania do zasilania pokładowego osprzętu i silnika elektrycznego.

Tak jak pozostałe silniki Nowej Mazdy 3, Skyactiv-X będzie dostępny, do wyboru, z sześciobiegową ręczną skrzynią Skyactiv-MT lub z sześciobiegową skrzynią automatyczną Skyactiv-Drive. Oprócz napędu na przód, wersja hatchback wyposażona w silnik Skyactiv-X dostępna będzie, podobnie jak modele marek premium, również z systemem napędu na wszystkie koła – i-Activ AWD.

Najnowsze

Wolfgang Bremm stanie za sterami Mercedes Benz Polska

1 lipca br. Wolfgang Karl Bremm zostanie nowym prezesem Mercedes-Benz Polska oraz dyrektorem zarządzającym dywizją samochodów osobowych w klastrze Europa Centralna.

Wolfgang Karl Bremm jest z wykształcenia inżynierem-mechanikiem; ukończył politechnikę Rheinisch-Westfälische Technische Hochschule (RWTH) w Akwizgranie, a kwalifikacje managerskie doskonalił na uniwersytetach w Finlandii i Francji (dyplom MBA). Pierwsze doświadczenie zawodowe w projekcie dot. pojazdów elektrycznych zdobywał w Renault (Francja/Paryż).

W 1997 roku dołączył do koncernu Daimler AG, przeszedł przez wiele szczebli i stanowisk, m.in. w dziale pojazdów ciężarowych, obsługi posprzedażnej i zarządzania produktem (portfel produktowy Klasy C, E-Coupe/Cabrio). W latach 2013-2016 był prezesem zarządu Mercedes-Benz w Luksemburgu. Zarządzając 600-osobowym zespołem w ciągu 3 lat podwoił rentowność spólki. W 2016 roku objął stanowisko dyrektora ds. strategicznego zarządzania produktami, usług wspólnych i badań rynku. W tej funkcji był odpowiedzialny za koncepcję i wprowadzenie najnowszego systemu informacyjno-rozrywkowego MBUX.

Najnowsze

Kłopoty kierowcy z nietypową przyczepą

Jazda z przyczepą potrafi zaskoczyć. Szczególnie przy większych prędkościach i przy długim zestawie.

Kierujący Volkswagenem, którym ciągnął przyczepę do transportu szybowców, wyprzedzał ciężarówki jadące prawym pasem. Wszystko szło dobrze, do momentu, kiedy przyczepa nie zaczęła myszkować i destabilizować tor jazdy samochodu.

Kierowcy udało się opanować zestaw, co było możliwe między innymi dzięki czujności kierowcy ciężarówki. Widząc problemy osobówki, zjechał na pobocze, robiąc jej potrzebne mu miejsce.

Najnowsze

„Popisowa” jazda kierowcy BMW

Brawurowa jazda w wykonaniu tego kierującego szybko dobiegła końca.

W środku nocy i na mokrej drodze kierowca BMW bardzo się spieszył. Tak bardzo, że wyprzedził auto z kamerą na podwójnej ciągłej linii i na przejściu dla pieszych.

Ta brawurowa jazda szybko się skończyła. BMW zaczęło hamować spory kawałek przed rondem, ale i tak kierowca nie dał rady skręcić w porę i uderzył w wysepkę.

Najnowsze