Nowy Opel Astra już dostępny dla polskich klientów – ceny
Nowy Opel Astra ma dziś swoją światową premierę podczas Międzynarodowego Salonu Motoryzacyjnego we Frankfurcie w dniach 17-27 września. Polscy klienci na to auto mogą już składać zamówienia - znamy ceny. Co to jest Opel OnStar montowany w nowej Astrze?
Nowa pięciodrzwiowa Astra jest oferowana w cenie katalogowej od 59 900 zł (cena wersji Essentia). Za tę kwotę będzie można kupić wersję z silnikiem benzynowym 1.4 ECOTEC o mocy 100 KM, współpracującym z pięciostopniową skrzynią biegów. Już w tym podstawowym wariancie, auto jest wyposażone w manualną klimatyzację, radio CD 300 z łączem Bluetooth i portami USB i AUX-in, przednie reflektory halogenowe ze światłami do jazdy dziennej w technologii LED, elektrycznie sterowane, podgrzewane lusterka w kolorze nadwozia oraz centralny zamek.
Wersja Essentia standardowo została wyposażona w układ stabilizacji toru jazdy ESPPlus z ABS oraz systemem ułatwiający ruszanie na wzniesieniu (HSA), który zapobiega stoczeniu się pojazdu z pochyłości przy ruszaniu z miejsca. Standardowe wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa obejmuje również sześć poduszek powietrznych oraz system składania pedałów (PRS).
Wersja Enjoy dostępna w cenie od 63 000 zł wyposażona została dodatkowo, m.in. w nagradzany system multimedialny IntelliLink z kolorowym dotykowym wyświetlaczem, tempomat z ogranicznikiem prędkości, pilnujący aby kierowca nie przekroczył dozwolonej prędkości, komputer pokładowy oraz pokrytą skórą kierownicę z przyciskami sterowania radiem i tempomatem.
Astra nowej generacji jest pierwszym modelem Opla, który będzie oferowany z osobistym opiekunem kierowcy Opel OnStar (standard w wersjach Dynamic i Elite) od początku obecności na rynku. Nowa Astra będzie mogła również opcjonalnie zostać wyposażona w inteligentne matrycowe reflektory LED IntelliLux.
Nowi właściciele nowej Astry mogą dodatkowo doposażyć swoje auto w szereg opcjonalnych systemów wspomagających kierowcę oraz podnoszących bezpieczeństwo i komfort jazdy. System rozpoznawania znaków drogowych, układ ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu z układem utrzymania pasa ruchu, a także wskaźnik odległości od poprzedzającego samochodu i układ ostrzegania przed kolizją z systemem automatycznego hamowania przy niskich prędkościach sprawiają, że jazda nową Astrą jest bezpieczniejsza. Asystent parkowania zwiększa komfort i potrafi samodzielnie zaparkować samochód za naciśnięciem przycisku. Kamera cofania jest uruchamiana z chwilą włączenia wstecznego biegu. System ostrzegania o pojeździe w martwym polu wykrywa przeszkody w promieniu 3 metrów z boku i z tyłu samochodu, które znajdują się poza polem widzenia kierowcy.
Na uwagę zasługują także ergonomiczne fotele przetestowane i certyfikowane przez AGR (kampanię na rzecz zdrowych pleców). Kierowca nowego Opla Astry może zasiadać w fotelu regulowanym w 18 kierunkach. Fotel ten ma także funkcję masażu, wentylacji i regulacji szerokości siedziska. Również pasażerowie z tyłu mogą liczyć na większy komfort dzięki opcjonalnym podgrzewanym siedzeniom skrajnym na tylnej kanapie.
System Opel OnStar zapewnia użytkownikowi dostęp do szerokiej gamy usług podnoszących bezpieczeństwo i komfort. Otwarcie poduszki powietrznej powoduje wysłanie wiadomości alarmowej przez system Opel OnStar. Po otrzymaniu takiej wiadomości konsultant skontaktuje się z pojazdem w celu ustalenia, czy kierowca potrzebuje pomocy. W przypadku braku odpowiedzi na miejsce zdarzenia natychmiast wysyłane zostaną służby ratunkowe. To tylko jedna z zalet nowego osobistego opiekuna kierowcy. Kierowca i pasażerowie mogą nawiązywać łączność przez OnStar całodobowo, przez 365 dni w roku. Konsultant OnStar zawsze chętnie udzieli pomocy w razie awarii samochodu na drodze oraz w innych sytuacjach. Ponadto system OnStar zamienia nową Astrę w mobilny punkt dostępowy do Internetu Wi-Fi LTE 4G. Do systemu można podłączyć jednocześnie nawet siedem urządzeń mobilnych, takich jak smartfony czy tablety. Abonent systemu OnStar może także pobrać aplikację MyOpel na smartfona, która m.in pozwala zdalnie sprawdzić istotne dane dotyczące pojazdu, takie jak czas do następnej wymiany oleju i ciśnienie w oponach, oraz sterować centralnym zamkiem.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: