
Nowy Mercedes klasy B z polskim cennikiem
W polskich salonach Mercedesa można zamawiać już nową klasę B. Najnowsza odsłona modelu ma przestronniejszą kabinę, oferuje system multimedialny MBUX z inteligentnym sterowaniem głosowym oraz zaawansowane systemy wspomagające.
Nowy Mercedes klasy B dostępny jest między innymi z nowym 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 150 KM oraz 190 KM, spełniającym normę Euro 6d, która będzie obowiązywać dla nowych modeli od 2020 roku. W ofercie debiutuje również 8-biegowa przekładnia dwusprzęgłowa 8G-DCT.
Wnętrze klasy B zwraca uwagę charakterystycznym wzornictwem kokpitu, a interfejs systemu multimedialnego MBUX wyróżnia się efektowną grafiką, sterowaniem głosowym reagującym na komendę „Hej, Mercedes”, ekranem dotykowym i funkcjami takimi jak rozszerzona rzeczywistość.
Dostawy pierwszych egzemplarzy nowej klasy B rozpoczną się w lutym 2019 r. Ceny modelu startują od 132 400 zł za wersję B 180 z benzynowym silnikiem o mocy 136 KM i automatyczną przekładnią 7G-DCT. Odmiana B 200 (163 KM) z benzynową jednostką o mocy 163 KM i automatyczną skrzynią 7G-DCT to wydatek od 143 200 zł.
Oferta wersji wysokoprężnych obejmuje obecnie odmiany B 200 do mocy 150 KM (cena od 149 400 zł) oraz B 220 d o mocy 190 KM (cena od 164 000 zł). Obie są standardowo wyposażone w przekładnię 8G-DCT. Do wyboru jest jeszcze wysokoprężny wariant B 180 d w specyfikacji „taxi”o mocy 116 KM, w cenie 124 500 zł.
W 2019 roku Mercedes poszerzy gamę klasy B o bazowe odmiany – B 160 (od 110 500 zł), B 160 d (od 121 600 zł) i 180 d (od 137 700 zł), a także mocniejsze warianty benzynowe z napędem na obie osie – B 220 4Matic (od 161 000 zł) oraz B 250 4Matic (od 166 100 zł).
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: