Nowe Porsche 911 Carrera GTS
Druga generacja Porsche 911 Carrera GTS staje na linii startu. Cztery odmiany, coupé i kabriolet, dostępne w wersjach z napędem na tylną lub na obie osie, uzupełniają lukę pomiędzy modelem 911 Carrera S oraz stworzonym z myślą o jeździe torowej 911 GT3.
Najnowszs „911” ma silnik o mocy 430 KM, pakiet Sport Chrono oraz aktywny system tłumienia PASM, obniżający prześwit auta o 10 mm. 911 Carrera GTS z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,0 s (kabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h – najszybsze coupé z tylnym napędem i ręczną skrzynią biegów osiąga 306 km/h.
| Poznaj historię modelu Porsche 911 Turbo – tutaj. |
| Porsche 911 Carrera GTS |
![]() |
| fot. Porsche |
Nowe modele seryjnie mają montowane m.in. biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System (PDLS) oraz sportowe wydechy, generujące niepowtarzalny dźwięk, zarezerwowany wyłącznie dla odmiany GTS.
Na kierowcę i pasażera czeka ekskluzywne, wykończone Alcantarą wnętrze, w tym charakterystyczne dla modeli GTS, skórzane fotele.
| Cztery odmiany 911, coupé i kabriolet, dostępne w wersjach z napędem na tylną lub na obie osie. |
![]() |
| fot. Porsche |
Wygląd zewnętrzny nowych „911” znacząco różni się od pozostałych modeli Carrera. Wszystkie cztery odmiany mają karoserię 911 Carrera 4 z poszerzonymi tylnymi nadkolami i szerszym rozstawem kół. Seryjne są także 20-calowe, zaopatrzone w centralną śrubę obręcze w kolorze matowej czerni. Z przodu uwagę zwracają specjalne akcenty ozdobne oraz przyciemniane klosze biksenonowych reflektorów, a z tyłu czarne pasy przebiegające przez pokrywę silnika oraz czarne końcówki wydechu z lśniącym wykończeniem.
Po wprowadzeniu nowych odmian gama modelowa 911 Carrera liczy 12 sportowych aut na trzech poziomach mocy, dostępnych z nadwoziami coupé i kabriolet oraz z napędem na tylną lub obie osie. Sprzedaż odmian GTS rozpocznie się w listopadzie tego roku.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.


Zostaw komentarz: