Nowe Porsche 911 Carrera GTS
Druga generacja Porsche 911 Carrera GTS staje na linii startu. Cztery odmiany, coupé i kabriolet, dostępne w wersjach z napędem na tylną lub na obie osie, uzupełniają lukę pomiędzy modelem 911 Carrera S oraz stworzonym z myślą o jeździe torowej 911 GT3.
Najnowszs „911” ma silnik o mocy 430 KM, pakiet Sport Chrono oraz aktywny system tłumienia PASM, obniżający prześwit auta o 10 mm. 911 Carrera GTS z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,0 s (kabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h – najszybsze coupé z tylnym napędem i ręczną skrzynią biegów osiąga 306 km/h.
Poznaj historię modelu Porsche 911 Turbo – tutaj. |
Porsche 911 Carrera GTS |
![]() |
fot. Porsche |
Nowe modele seryjnie mają montowane m.in. biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System (PDLS) oraz sportowe wydechy, generujące niepowtarzalny dźwięk, zarezerwowany wyłącznie dla odmiany GTS.
Na kierowcę i pasażera czeka ekskluzywne, wykończone Alcantarą wnętrze, w tym charakterystyczne dla modeli GTS, skórzane fotele.
Cztery odmiany 911, coupé i kabriolet, dostępne w wersjach z napędem na tylną lub na obie osie. |
![]() |
fot. Porsche |
Wygląd zewnętrzny nowych „911” znacząco różni się od pozostałych modeli Carrera. Wszystkie cztery odmiany mają karoserię 911 Carrera 4 z poszerzonymi tylnymi nadkolami i szerszym rozstawem kół. Seryjne są także 20-calowe, zaopatrzone w centralną śrubę obręcze w kolorze matowej czerni. Z przodu uwagę zwracają specjalne akcenty ozdobne oraz przyciemniane klosze biksenonowych reflektorów, a z tyłu czarne pasy przebiegające przez pokrywę silnika oraz czarne końcówki wydechu z lśniącym wykończeniem.
Po wprowadzeniu nowych odmian gama modelowa 911 Carrera liczy 12 sportowych aut na trzech poziomach mocy, dostępnych z nadwoziami coupé i kabriolet oraz z napędem na tylną lub obie osie. Sprzedaż odmian GTS rozpocznie się w listopadzie tego roku.
Najnowsze
-
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
5 lat. Tyle projektantom BMW zajęło przygotowanie nowej ”jedynki”. Kompakt z Bawarii o oznaczeniu F70 przynosi powiew świeżości, ale nie rezygnuje z dotychczasowych proporcji. BMW 120 – Niby zupełnie inny, a jednak trochę podobny Wymiary nie odstają spektakularnie od generacji F40. Auto jest dłuższe o 4 centymetry i odrobinę wyższe. Bez zmian pozostał rozstaw osi, szerokość […] -
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
Zostaw komentarz: