Nowe motocykle Hondy przywitały wiosnę w Warszawie
22 marca, w Warszawie, na zielonym Żoliborzu odbyła się ekskluzywna wystawa nowych motocykli Hondy. Premierowa prezentacja gorących nowości 2014 dotyczyła, miedzy innymi nowych czterocylindrowych CB650F i CBR650F, klasycznego CB1100 EX, czy zupełnie nowej serii CTX.
Nowe motocykle Hondy przywitały wiosnę w Warszawie |
![]() |
fot. Motocaina.pl |
Nowe motocykle Hondy przywitały wiosnę w Warszawie |
![]() |
fot. Honda |
W Centrum Sztuki Fort Sokolnickiego, zaproszeni przez dealerów Hondy goście, mogli w kameralnej atmosferze zapoznać się z bogatą ofertą nowości i przymierzyć się do 10 najnowszych motocykli Hondy, z których aż 8 pokazano w Polsce po raz pierwszy.
Gości witały urocze hostessy, a już w pierwszej sali czekały nowe motocykle z segmentu Adventure – unowocześniony, flagowy Crosstourer oraz mocniejszy i jeszcze bardziej wszechstronny NC750X. Tuż obok można było zapoznać się z drugim z serii większych NC – miejskim NC750S. Wszystkie trzy motocykle prezentowały się w opcji z automatyczną, dwusprzęgłową przekładnią DCT, która również w Polsce zdobywa coraz większą popularność.
W drugiej sali, na podwyższeniu, wyeksponowany został legendarny CBR1000RR Fireblade, który od 2014 dostępny jest w wyjątkowej wersji SP. Flagowy supersport Hondy cieszył się ogromnym zainteresowaniem, a szczególnie przyciągał miłośników jazdy po torze, gdzie z pewnością dostarczy niesamowitych wrażeń. Razem z wyścigową legendą, uwagę odwiedzających skupiły nowe, czterocylindrowe rzędówki – CBR650F i CB650F. Całkowicie nowe konstrukcje, w ekscytującej stylistyce, już wkrótce gotowe będą nieść wyjątkową przyjemność z jazdy swoim właścicielom.
W kolejnej sali na zwiedzających czekała nowa rodzina CTX-ów, które dzięki połączeniu zalet motocykli turystycznych i cruiserów mają na celu uprzyjemniać podróże komfortem i najnowszymi rozwiązaniami technicznymi. Majestatyczny CTX1300 z poprzecznie ustawionym silnikiem V4 oraz zwinne CTX700 i CTX700N seryjnie wyposażone w dwusprzęgłową przekładnie DCT, dzięki nowatorskiej stylistyce przypadły do gustu wielu odwiedzającym.
Wystawę zamykał wyjątkowy, klasyczny CB1100 EX, który w 2014, specjalnie po licznych prośbach ze strony klientów, otrzymał m.in. szprychowe koła, dwa tłumiki oraz większy zbiornik paliwa, aby jeszcze bardziej upodobnić się do swojego pierwowzoru – CB750, pierwszego superbike’a z 1969 roku.
W tym roku, pierwszy weekend kalendarzowej wiosny nie zawiódł wielbicieli jednośladów. Dzięki wspaniałej pogodzie, wielu miłośników Hondy przyjechało na wystawę na swoich maszynach. Humory dopisywały, a atmosfera, dzięki pięknym okolicznościom przyrody, przypominała rodzinny piknik. Była to doskonała ilustracja twierdzenia, że najmilszych ludzi spotkasz na Hondzie.
Nowe motocykle Hondy przywitały wiosnę w Warszawie |
![]() |
fot. Honda
|
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: