Nowe modele MV Agusta – film

W miejscowości Verese odbyła się konferencja prasowa firmy MV Agusta, podczas której ogłoszono ceny najnowszych modeli oraz zaprezentowano "najświeższy" model MV Agusta Brutale 675.

MV Augusta Brutale 675.
fot. MV Augusta

Mimo zakazu nagrywania i robienia zdjęć, po konferencji prasowej MV Agusta świat obiegły informacje dotyczące ich nowego modelu Brutale 675. Z pewnością motocykl znajdzie uznanie wśród miłośników nakedów. Firma nie zapomina jednak o pasjonatach bardzo szybkiej jazdy i ogłosiła również swoje plany rozwoju w segmencie motocykli supersport.

Motocykl MV Augusta Brutale bazuje na modelu F3, który niedawno miał swoją premierę. Nakeda i supersporta łączy silnik o pojemności 675 cm3, z tym że jak obiecuje producent, F3 jest w stanie uzyskać moc 142 KM, podczas gdy specjalnie dla Brutale zmniejszono ją do 120 KM.

 

MV Augusta Brutale 675 widok z góry.

Na konferencji potwierdzono, że ich nowy, najmniejszy  model Brutale 675, będzie kosztował      8 990 Euro. Motocykl trafi na taśmę produkcyjną w lutym 2012 roku.

Model F3 ma trafić do produkcji w listopadzie bieżącego roku. MV Agusta chce, aby był on najmocniejszy w klasie supersport. Jednocześnie zapowiedziano też pracę nad specjalną edycją modelu F4, który ma produkować 201 KM. Motocykl będzie można kupić za 30 990 Euro.

Najnowsze

Motocaina.pl kończy dziś dwa lata! Filmy

Utworzony w prima aprilis w 2009 roku kobiecy portal motoryzacyjny Motocaina.pl, wcale nie był żartem. Po dwóch latach bije rekordy oglądalności, jest organizatorem zawodów dla pań i skutecznie integruje środowisko kobiet zainteresowanych motoryzacją.

Przez dwa lata serwis rozwinął się, zyskał nowe współpracowniczki i lojalnych użytkowników. Profil Motocaina.pl na Facebooku ma obecnie 2412 fanów. Od początku istnienia portal odwiedziło ponad 761* tysięcy unikalnych użytkowników, generując blisko 3 miliony odsłon. Średnio dziennie na stronę Motocaina.pl wchodzi obecnie około 5 tysięcy unikalnych użytkowników.

Duma, ale i pokora
Takie wyniki napawają nas dumą, że tworzymy unikalny serwis, będąc dla internautów ciekawą alternatywą dotychczasowych portali motoryzacyjnych.

Katarzyna Frendl – redaktor naczelna
fot. z archiwum Motocaina.pl

– To dla całego zespołu Motocaina.pl duże wyróżnienie, że zdobyłyśmy zaufanie użytkowników internetu. Jednak nie osiadamy na laurach i dzięki wytężonej pracy nasze statystyki z miesiąca na miesiąc są lepsze. Czytelnicy doceniają nasz wkład pracy w tworzenie unikalnych treści i niekonwencjonalne podejście do motoryzacji. Jednocześnie urozmaicamy kontent o różne tematy, m.in. te, które zgłaszają nam nasze czytelniczki. Organizujemy dla nich konkursy z nagrodami, przeróżne spotkania integracyjne i zmagania sportowe – mówi Katarzyna Frendl, redaktor naczelna i właściciel Motocaina.pl.

Kobiecy portal motoryzacyjny tworzy 100-procentowo damski zespół redakcyjny, w którego skład wchodzą nie tylko pasjonatki motoryzacji, ale także czynne uczestniczki wielu dyscyplin sportów motorowych tj: żużel, drifting, karting, wyścigi motocyklowe, rajdy. Każda z nich jest ekspertką w danej dziedzinie i potrafi w entuzjastyczny sposób opisywać wydarzenia sportowe. Dlatego też – jak nigdzie indziej – na Motocainie można znaleźć obszerny dział poświęcony udziałowi kobiet w sporcie motorowym.

Atuty i nasza wyjątkowość
Redakcja organizuje testy samochodów i motocykli, ankiety (na próbie min. 1000 osób), moderuje forum, jako jedyne medium publikuje motoryzacyjny program telewizyjny oraz aranżuje spotkania integracyjne dla pań (m.in. Andrzejki dla motocyklistek, Motocyklistki topią Marzannę, Dzień Motocyklistki), zawody sportowe tj. samochodowy Puchar Kobiet Motocaina.pl na Dolnym Śląsku i w Warszawie (50 zawodniczek) czy Kartingowy Puchar Kobiet Motocaina Cup, gdzie główną wygraną był wyjazd na Grand Prix Formuły 1.

Jednak głównym tematem Motocaina.pl jest motoryzacja widziana fachowym, kobiecym okiem. Nasz przekaz kierowany jest zarówno do kobiet, jak i mężczyzn (z danych rejestracyjnych wynika, że stronę odwiedza 80% kobiet i 20% mężczyzn). Poza najciekawszymi newsami z branży, każdy użytkownik znajdzie w serwisie m.in. opisy podróży, porady dotyczące auto-moto mody i przydatnych podczas jazdy gadżetów, artykuły dotyczące eksploatacji pojazdów oraz techniki samochodowej i motocyklowej, rady dla matek i ojców motobrzdąców, a dla ciekawych świata wojskowości oferujemy także dział militaria kobiecym okiem.

Naszą pasją są samochody, motocykle, a nawet pojazdy militarne (brak na zdjęciu 😉
fot. Robert Brykała

Dokonania i plany
Patronujemy różnym imprezom motoryzacyjnym oraz przedsięwzięciom, także charytatywnym i krzewiącym bezpieczeństwo na drodze, lecz te wszystkie działania to dopiero preludium do atrakcji, jakie planujemy dla czytelników na rok 2011. Już niebawem odbędzie się pierwsza eliminacja samochodowych zmagań dla kobiet, 14 maja – Dzień Motocyklistki na warszawskim Bemowie, zainaugurujemy także szkolenia samochodowe oraz motocyklowe dla kobiet. W Motocaina.pl zajdą też wielkie zmiany – to kwestia kilku tygodni. Pracujemy nad projektami, które narazie owiane są tajemnicą, lecz mamy nadzieję, zostaną docenione przez naszych czytelników. W miesiącach zimowych po raz drugi zorganizujemy Kartingowy Puchar Kobiet.

Jak każde medium, również nas nie omijają błędy, potknięcia, opóźnienia, jednak z każdej porażki staramy się wyciągać wnioski i konsekwentnie dążyć do perfekcji.

Dziękujemy wszystkim, którzy nas wspierają, doceniają i szanują – zarówno czytelniczki i czytelników, reklamodawców oraz lojalnych partnerów biznesowych. Wierzymy, że idea serwisu Motocaina.pl oraz nasza misja krzewienia motoryzacyjnej edukacji wśród kobiet, pozwolą nam wspólnie zmienić ogólne postrzeganie pań za kierownicą.

Zespół Motocaina.pl

* Dane: wg Google Analytics               

Poniżej filmy z naszych aktywności (zapraszamy na nasz kanał na You Tube – kliknij tutaj).

 

Najnowsze

Wiosenna kolekcja Ferrari – galeria

W przeciwieństwie do zimowej kolekcji, która została zainspirowana latami 50. dwudziestego wieku, nowa linia ubrań na sezon wiosna-lato 2011 ma lakoniczny design, który podkreślają zawsze modne paski i pikowania.

Ferrari w sezonie wiosna – lato 2011 w dużej mierze stawia na paski.
fot. Ferrari

Zainspirowana marzeniami o przyszłych podróżach i długo oczekiwanym latem, wiosenno – letnia kolekcja składa się głównie z eleganckich i prostych w kroju swetrów, koszulek polo, a nawet spodni! W kolekcji odnajdziemy także skórzane kurtki na chłodniejsze wieczory, oraz wykonane z technicznych materiałów ubrania na niepogodę.

Wszystkie stroje wykonane są w trosce o zachowanie tradycji  znakomitego włoskiego rzemiosła.

Wierne wielbicielki legendarnej marki Ferrari mogą wybierać z bardzo szerokiej oferty kolorystycznej i modelowej.

Dominujące kolory tej kolekcji nawiązują do tradycyjnej dla marki Ferrari czerwieni, granatu, szarości i bieli. Nie zapomniano też o konserwatystach, dlatego więkoszość modeli można również nabyć w czerni.

Zapraszamy do obejrzenia galerii wybranych przez Nas modeli oferowanych w tym sezonie przez Ferrari. Damska kolekcja stanowi zaledwie ułamek z oferowanej przez producenta oferty. Jeśli więc chcecie sprawdzić jakie trendy panują również w męskiej modzie zapraszamy na stronę: http://store.ferrari.com

 

 

Najnowsze

2012 Chevrolet Malibu – film

Chevrolet prezentuje pierwszą odsłonę nowego modelu Malibu, który ma zadebiutować  podczas Salonu Samochodowego w Szanghaju i w Nowym Jorku.

Jednostka napędową Chevroleta Malibu ma stanowić czterocylindrowy silnik współpracujących z sześciostopniową skrzynią biegów. To pierwszy Chevrolet klasy średniej wyższej, który będzie przeznaczony do sprzedaży na rynku globalnym. Produkcja ma się odbywać  między innymi w Chinach oraz w dwóch fabrykach w Stanach Zjednoczonych, skąd auta mają trafić do blisko 100 krajów.

 

fot. Chevrolet

– Nowe Malibu wprowadzi ten model marki Chevrolet na kolejne rynki i zostanie zaprezentowane publiczności, która do tej pory nie miała okazji go poznać. Niezależnie, czy to będzie Malibu sprzedawane w Ameryce Północnej, Południowej, Europie, Azji, Afryce czy Australii, będzie to zawsze auto zaprojektowane od podstaw pod kątem wymagań klientów na całym świecie- powiedziała Susan Docherty, wiceprezes GMIO ds. sprzedaży, marketingu i obsługi posprzedażnej.

Najnowsze

Street Triple i Street Triple R w nowej odsłonie

W porównianiu do poprzednich wersji rocznikowych, Triumph dokonał drobnej  przemiany flagowych modeli Street Triple i Street Triple R. Nowe wersje wyposażone są w kilka wizualnych innowacji.

Street Triple- chociaż kontrowersje budzi zastosowanie innych reflektorów, naked w odcieniu Imperial Purple wygląda zjawiskowo
fot. Triumph

Wielokrotnie nagradzany Street Triple zyskał bardziej nowoczesny wygląd, dzięki użyciu agresywnie stylizowanych reflektorów. Dodano również kilka detali, które zwiększają jakość i wartość motocykla.

Nowe opcje kolorów oraz sportowych grafik sprawiają, że wysuwa się on na wiodącą pozycję wśród motocykli tej samej klasy. Oba modele zyskały również tzw. nowy styl Triumph – kierownicę, szerszą o 2 cm, zaciski z polerowanego aluminium, chromowane wydechy oraz nowe dekle. Całość dopełnia stylizowane logo Triumph na zbiorniku – takie samo, które można występuje w modelu Daytona 675R. Zegary nowego Street Triple są takie same jak w większym modelu Speed Triple.

 

 

Street Triple R w odcieniu Red Diablo
fot. Triumph

W ramach polityki dodawania wartości do produktów model standardowy zawiera trzy metaliczne opcje lakierów: biały (Crystal White),  czarny (Phantom Black) i oraz filotowy wpadający w purpurę (Imperial Purple), z wyższa w specyfikacji „R-ka”, dostępna będzie już od kwietnia w ostrym odcieniu czerwieni (Red Diablo) , bieli (Crystal White) i głębokiej czerni (Black Phantom).

Specyfikacje silnika oraz wyposażenia i zawieszenia (poza kierownicą) mają pozostać takie same odpowiednio dla zwykłej wersji oraz R-ki.

Cena podstawowego modelu wyniesie 6 649 funtów brytyjskich, natomiast za wersję R wyceniono na      7 349 funtów brytyjskich. Triumph ma zaoferować również zestaw akcesoriów do starszego modelu wartych około 700 euro.

Najnowsze