Nowe Ducati Scrambler – piękno klasyki. Galeria
30 września, na zakończenie pierwszego dnia targów Intermot, Ducati zaprezentowało cztery nowe motocykle Ducati Scrambler. Długo zapowiadanie odświeżenie dawnego modelu Ducati z lat 60. i 70. wreszcie zyskało konkretny kształt. Trzeba przyznać, że bardzo ponętny.
| Ducati Scrambler |
![]() |
| fot. Ducati |
Nowe Ducati Scrambler to motocykl miejski, który nie boi się bocznych dróg. Wyróżnia go klasyczny design, nawiązujący do prostoty i niezawodności pojazdów z lat 70. Mało wymyślnych dodatków, szlachetne, nieskomplikowane kształty i czysta funkcjonalność. Ducati połączyło jednak tę prostotę klasycznego designu z nowoczesnością rozwiązań technicznych – wszystkie Scramblery mają elektroniczny wtrysk, wyposażone są fabrycznie w ABS i wyświetlacze LCD. Lampy wykonane są w technologii LED, a cały motocykl zbudowany jest z najwyższej jakości nowoczesnych materiałów.
Ducati Scrambler zasilany jest dwucylindrowym, chłodzonym powietrzem silnikiem o pojemności 803 cm³, który zapewnia moc 75 KM, skonfigurowanym z sześciostopniową skrzynią biegów. Według konstruktorów Ducati, silnik ma reagować płynnym przyspieszeniem w każdym zakresie obrotów.
Dobrą informacja dla pań jest masa jednośladu i rozmiar nowego Ducati Scrambler: 186 kilogramów i kanapa na wysokości 790 milimetrów może oznaczać, że będzie to pojazd doskonały dla kobiet, nawet tych niskich. Siedzisko można też będzie obniżyć nawet do 770 milimetrów.
Na tragach Intermot zaprezentowano cztery odmiany tego motocykla: Scrambler Icon, Scrambler Urban Enduro, Scrambler Full Throttle oraz Scrambler Classic. Różnią się one kształtem kanapy, reflektorów i owiewek oraz malowaniem. Te kosmetyczne różnice wpływają na styl każdej z wersji i otoczenie, z którym ma być kojarzona. Icon, z charakterystycznym żółtym bakiem, ma być uniwersalny i nawiązuje do klasycznej wersji produkowanej w latach 70. przez Ducati.
| Ducati Scrambler |
![]() |
| fot. Ducati |
Urban Enduro, w kolorze „wild green” ma być propozycją dla miłośników jazdy terenowej, z możliwościami również w mieście. Full Throttle, czarny z wąskim żółtym pasem, nawiązuje do motocykli biorących udział w wyścigach. „Classic”, jak sama nazwa wskazuje, skupia się na prostocie klasycznych rozwiązań i z brązową pikowaną kanapą wygląda najbardziej „staroświecko” z wszystkich proponowanych wersji.
Ducati obiecuje dodatkową linię akcesoriów, dzięki którym będzie można jeszcze bardziej zindywidualizować każdą z oferowanych odmian. Wygląda na to, że nowy Scrambler będzie dawał nie tylko frajdę z jazdy, ale także wiele zabawy stylem.
| Ducati Scrambler Full Throttle |
![]() |
| fot. Ducati |
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?



Zostaw komentarz: