
Nowe BMW serii 6 Gran Turismo po liftingu – zobaczcie na zdjęciach!
Za nami kolejna cyfrowa premiera. Tym razem BMW pokazało odświeżoną wersję BMW serii 6 Gran Turismo. Tego modelu już nie kupimy w Stanach Zjednoczonych ani w Wielkiej Brytanii. Czy to zwiastuje, że będzie to już ostatnia odsłona tego GT ze stajni niemieckiego producenta?
Przód i tył samochodu zostały zmodyfikowane – została powiększona atrapa chłodnicy w kształcie nerki i reflektory mają teraz smuklejszy kształt. Wszystkie warianty modelu wyposażono w trapezowe końcówki rur wydechowych.
W wyposażeniu standardowym w wariantach z najmocniejszymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi otrzymamy 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, natomiast 19- i 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich dostępne w ramach wyposażenia opcjonalnego.
W standardzie otrzymamy też monitor pokładowy o przekątnej 12,3 cala oraz skórzana kierownica sportowa z nowym układem przycisków wielofunkcyjnych i sterowaniem dwustrefową klimatyzacją automatyczną.
Nowe systemy asystujące kierowcy i rozbudowane funkcje przecierają szlak do jazdy zautomatyzowanej. Funkcję ostrzegania przed zjechaniem z pasa ruchu w ramach opcjonalnego systemu asystującego kierowcy uzupełniono o asystenta powrotu na pas ruchu.
Asystent kierowania i toru jazdy (w ramach opcjonalnego systemu asystującego kierowcy Professional) obejmuje teraz funkcję Active Navigation, automatycznego tworzenia „korytarza życia” oraz ostrzegania o skrzyżowaniu z funkcją lekkiego hamowania miejskiego.
BMW zapowiada także nowe kolory karoserii i dodatkowe lakiery BMW Individual, pakiet sportowy M z nowym, efektownie wystylizowanym pasem przednim i potężnym dyfuzorem z tyłu. Opcjonalne hamulce sportowe M teraz będą do wyboru z zaciskami lakierowanymi w kolorze niebieskim lub czerwonym.
W ofercie dwa silniki benzynowe i trzy silniki wysokoprężne. Wszystkie warianty silników dostępne teraz z technologią mild hybrid 48 V, tj. 11 KM dodatkowej mocy.
Warianty modelowe w chwili wejścia na rynek:
- BMW 630i Gran Turismo: 4-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy, technologia mild hybrid, 8-stopniowa skrzynia Steptronic.
- BMW 640i Gran Turismo: 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy, technologia mild hybrid, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, (BMW xDrive).
- BMW 620d Gran Turismo: 4-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny, technologia mild hybrid, 8-stopniowa skrzynia Steptronic.
- BMW 630d Gran Turismo: 6-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny, technologia mild hybrid, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, (BMW xDrive).
- BMW 640d xDrive Gran Turismo: 6-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny, technologia mild hybrid, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, BMW xDrive.
Na lipiec 2020 r. zaplanowano wprowadzenie do sprzedaży nowego BMW serii 6 Gran Turismo. Tego modelu już nie kupią klienci w Stanach Zjednoczonych ani w Wielkiej Brytanii.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: